sesar Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Jeg skal bytte caliper og bremseskiver på en Nissan Almera hatchback 2001 modell. Jeg kjøpte noen skiver jeg trodde var riktige ved søk på skiltnummer, men de var feil så jeg måtte levere de. Ser ved søk det er litt forskjellige alternativer å velge i på samme delene. Hvordan kan jeg sjekke og være sikker på at deler jeg bestiller til min bil er riktig type del? Kan jeg søke på VIN eller understellsnummer når jeg ikke får frem riktig del ved søk på skiltnummer? tenkte å gjøre det selv for å spare litt penger. Kan restaurere caliperen, men trenger allikevel gummideler til den. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Hvis du ikke er uheldig kan du bare lime inn understellsnummeret på partsouq og få tilgang til deletegningene. Noe tolkning kan likevel være nødvendig. Nettbutikker vet ikke hvilke deler som passer (selv om du taster inn skiltnummeret). Du får bare opp forslag til deler som nettbutikken tror passer. Man må selv sjekke om delene som foreslås faktisk passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå