Gucci_Tove Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Inspirert av tråd jeg så et annet sted. Hva har dere på dere når dere er hjemme? Har dere samme hele dagen eller skifter dere? Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Gucci_Tove skrev (26 minutter siden): Inspirert av tråd jeg så et annet sted. Hva har dere på dere når dere er hjemme? Har dere samme hele dagen eller skifter dere? Skifter til t-skjorte og joggebukse om vinteren, pysjamasbukse om sommeren, med en gang, jeg kommer hjem. Ogsaa har jeg ei tynn kofte paa lur. Endret 7. januar av Karltorbj Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Jeg har 4-5 ulike slasketøy jeg bruker, varmt og ledig. Men ikke særlig stilig Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Går så og si alltid i shorts og t-skjorte hjemme. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Har en 2-3 slarskesett på lur, skifter til ett av disse så fort døra bak meg er stengt. Skifter til noe annet om jeg må ut (bortsett fra lufting av bikkja) eller jeg får besøk. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) Duriello skrev (4 minutter siden): Har en 2-3 slarskesett på lur, skifter til ett av disse så fort døra bak meg er stengt. Skifter til noe annet om jeg må ut (bortsett fra lufting av bikkja) eller jeg får besøk. Hender jeg ikke gidder aa skifte, naar jeg tar en kjapp tur i butikken. Endret 8. januar av Karltorbj Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) Shorts og t shorte når kommer hjem Endret 8. januar av flamethower1234 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Count me in i shorts og t - skjorte gjengen (selv om jeg i senere tid har vekslet mellom shorts og seamless tights). Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Nå i vinter- ullundertøy på overkroppen med en ullponcho over og bomullsjoggebukse :3 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Ut av olabukse når jeg kommer hjem. Ofte bare boxer, men på denne årstiden blir det mye T-shorter og joggebukse. Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar T-skjorte og en løs kosebukse, barbeint i birkenstock. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Noe løst og ledig. T-skjorte og joggebukse. Hadde en nabo som slo plenen i blå skjorte og bukse med press. Han syntes nok jeg var en skikkelig slask. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Hjemme som alltid ellers: Praktisk og komfortabelt framfor design og merke Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Jeg skifter alltid til brune sko og et komfortabelt slips til ettermiddags-te klokken 18. Etter dette bruker tiden til adspredelse og overflatiske studier av homaniora og historie. 2 Lenke til kommentar
Skrotleif Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Sommer: shorts og t-skjorte (22 grader eller varmere inne) Vår og høst: shorts og hettegenser (20-21 grader inne) Vinter: shorts, langermet skjorte og hettegenser (18-19 grader inne) Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Nå om vinteren går det i ullsokker, kosebukse og en vanlig t-skjorte. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar (endret) Ullsokker, ulltrøye, ullvest, ullbokser/ull longs og ullpledd Endret 9. januar av backtoback ullvest; ull-longs Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Orion666 skrev (11 timer siden): Jeg skifter alltid til brune sko og et komfortabelt slips til ettermiddags-te klokken 18. Etter dette bruker tiden til adspredelse og overflatiske studier av homaniora og historie. Brune sko efter kl 18? For en forsømmelse! Eier de ikke skam? Har på det samme som på jobb, skjorte og bukse. I helgene hender det jeg bruker t-skjorte eller genser i stedet for skjorte. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Sikkert en tråd fra Kvinneguiden jeg har på firmagenser og refleksbukse 😃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå