Gucci_Tove Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Inspirert av tråd jeg så et annet sted. Hva har dere på dere når dere er hjemme? Har dere samme hele dagen eller skifter dere? Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Gucci_Tove skrev (26 minutter siden): Inspirert av tråd jeg så et annet sted. Hva har dere på dere når dere er hjemme? Har dere samme hele dagen eller skifter dere? Skifter til t-skjorte og joggebukse om vinteren, pysjamasbukse om sommeren, med en gang, jeg kommer hjem. Ogsaa har jeg ei tynn kofte paa lur. Endret 19 timer siden av Karltorbj Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Jeg har 4-5 ulike slasketøy jeg bruker, varmt og ledig. Men ikke særlig stilig Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Går så og si alltid i shorts og t-skjorte hjemme. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Har en 2-3 slarskesett på lur, skifter til ett av disse så fort døra bak meg er stengt. Skifter til noe annet om jeg må ut (bortsett fra lufting av bikkja) eller jeg får besøk. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Duriello skrev (4 minutter siden): Har en 2-3 slarskesett på lur, skifter til ett av disse så fort døra bak meg er stengt. Skifter til noe annet om jeg må ut (bortsett fra lufting av bikkja) eller jeg får besøk. Hender jeg ikke gidder aa skifte, naar jeg tar en kjapp tur i butikken. Endret 19 timer siden av Karltorbj Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Shorts og t shorte når kommer hjem Endret 19 timer siden av flamethower1234 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Count me in i shorts og t - skjorte gjengen (selv om jeg i senere tid har vekslet mellom shorts og seamless tights). Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Nå i vinter- ullundertøy på overkroppen med en ullponcho over og bomullsjoggebukse :3 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Ut av olabukse når jeg kommer hjem. Ofte bare boxer, men på denne årstiden blir det mye T-shorter og joggebukse. Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden T-skjorte og en løs kosebukse, barbeint i birkenstock. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Noe løst og ledig. T-skjorte og joggebukse. Hadde en nabo som slo plenen i blå skjorte og bukse med press. Han syntes nok jeg var en skikkelig slask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå