Gå til innhold

Trump

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Taylor skrev (13 minutter siden):

Kan Trump bli en ny Hitler?

Ja. Men hovedsakelig ovenfor sin egen befolkning. I motsetning til Hitler, virker Trump ganske uinteressert i å "erobre" andre land. Og ja, jeg har hørt hans mange uttalelser om Grønland. Det er som det meste som kommer ut av kjeften hans tomprat. 

Lenke til kommentar
Kajac skrev (Akkurat nå):

Ja. Men hovedsakelig ovenfor sin egen befolkning. I motsetning til Hitler, virker Trump ganske uinteressert i å "erobre" andre land. Og ja, jeg har hørt hans mange uttalelser om Grønland. Det er som det meste som kommer ut av kjeften hans tomprat. 

Får håpe du har rett, dessverre tror jeg at mennesker rundt han ikke stoppet han om han skulle gå til krig mot andre land

Lenke til kommentar
Taylor skrev (7 minutter siden):

Får håpe du har rett, dessverre tror jeg at mennesker rundt han ikke stoppet han om han skulle gå til krig mot andre land

Hvis du tenker på alt det rare den mannen har sagt, alle truslene, alle påstanden, og hvor forsvinnende lite han faktisk gjennomfører, er jeg rimelig sikker på vi (og Grønland) er trygge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kajac skrev (1 minutt siden):

Hvis du tenker på alt det rare den mannen har sagt, alle truslene, alle påstanden, og hvor forsvinnende lite han faktisk gjennomfører, er jeg rimelig sikker på vi (og Grønland) er trygge. 

Håper det ja :)

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Han må være rusa?

De siste minuttene har jeg sett han si at Mexico gulfen nå bli USA gulfen(skal han invadere gulfen?), at Canada burde bli en stat i USA(skal han invadere Canada?) også har en jo Grønland med mer.. 

Det var jo Hitler ogsaa, sterkt rusa.

Du er kanskje inne paa noe.

Det er jo saa vilt, som det kan bli.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (6 minutter siden):

Han må være rusa?

De siste minuttene har jeg sett han si at Mexico gulfen nå bli USA gulfen(skal han invadere gulfen?), at Canada burde bli en stat i USA(skal han invadere Canada?) også har en jo Grønland med mer.. 

Av alle tingene Trump har sagt er dette egentlig ganske tamt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...