Taylor Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Klarer du å bære glad på vegne av ex'en din har blitt sammen med en annen person? Personlig er jeg kjempeglad på vegne av min ex som har møtte en fantastisk person 🙂 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Spørs jo litt hvordan brudd har foregått. Min forrige ex er ikke helt god, usikker på diagnose, men jeg håper for hans (fremtidig partner) egen skyld at han ikke blir sammen med henne. Er som regel ganske ambivalent til det, forrige ex er unntaket. Edit* Har ex'er jeg fortsatt er venn med typ 15 år etter. Er selvfølgelig glad på deres vegne. 👍 Endret 7. januar av Duriello 1 Lenke til kommentar
Gjest b795d...7f0 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Min siste ex var fantastisk og jeg har den dag idag følelser for henne. Nydelig dame - feil ble begått noe som ødela forholdet. Har god stemning den dag idag - men prater svært sjeldent. Jeg ønsker hu alt hodt, og ja, blir glad på hennes vegne så lenge det er en bra mann. Selvfølgelig svir det litt innvendig - men sånn er livet. Anonymous poster hash: b795d...7f0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå