AshtraY Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 kva kort leverandør er det? Powercolor? fungerar vifta ? Artifacts tyder på varme, derfor kan det vere for at vifta ikkje fungerar så godt.. hmm reinnstallerte du drivarane riktig? Rensa maskina for drivera? ---------------------- Dette venter du med helt til slutt, då du ikkje finner andre måter å "fikse" kortet på: Siste løysning kan vere å formatere.. men vent med det.. er problemet fortsatt der kan du sende det inn til butikken du kjøpte det med og la dei teste kortet.. Kan vere noko feil med det. Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) jeg har bytta kjøling til Zalman Heatpipe.... operasjonen gikk smertefritt. Ja det er powercolor.... Driveren ble avinnstalert via enhetsbehandling og så innstalert igjen (fra catalyst til omega) Endret 23. januar 2004 av Poseidon_2k Lenke til kommentar
Kark Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Prøv å lastened et lite program som heter "File monitor" det er en liten zip fil.når du åpner det så lar du det gå en 5-10 min mens du ser hvilke program som "stjeler" cpu kraften din.Det hjalp meg i hvertfall.Lykke til Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Okey... Jeg skal prøve det så snart jeg kommer hjem fra skolen... hva gjør jeg da hvis jeg finner ut hvilket program det er? Kan f.eks. Norton Antivirus eller Internet Security stjele krefter? Isåfall, hva må jeg da gjøre? Takker! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det kan være at kortet blir for varmt når det er i bruk... Prøv å sett på en bedre kjølevifte/ribbe på Grafikkortet, det høres for meg ut som et varmeproblem... Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Stig, det er veldig lite trolig da jeg bruker Zalman Heatpipe MED vifte... Kjenner jo seff at hp'en blir varm, men det er jo bare naturlig? Har god luftstrøm i kabinettet med 2 vifter bak og en i front. Men det kan jo være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå