Marvin the Machine Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Når jeg prøver å patche Frosen Throne kommer denne feilmeldingen: Blizzard BNUpdate v2.77 compiled on Dec 16 2003 Log created at 9:43 pm on 01/16/2004 This patch upgrades Warcraft III The Frozen Throne from version 1.14 to version 1.14b. Registry error loading key 'Warcraft III\InstallPath' Systemet finner ikke angitt fil. RESULT: Patch failed Jeg har ikke prøvd å installere på nytt. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
starving Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 når du får en sånn feiol melding betyr det at warcraft ikke ligger i registret. kan være to grunner til det, at du har installert spillet på vanlig måte og formatert, eller at du bare har kopiert og limt inn warcraft fra ei plate\på lan o.l. så det du må gjøre er å installere på nytt! Lenke til kommentar
Magus Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hadde det samme problemet en liten stund (men jeg installerte det på helt vanlig måte). Det er bare å installere det på nytt, så blir alt bra igjen! Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Installerte du bare Frosen throne på nytt eller hele Warcraft? Lenke til kommentar
starving Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 må installere begge to, du får ikke installert the frozen throne uten at reign og chaos ligger i registret. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 eller så har du installert warcraft 3 et sted også flyttet det over i en annen mappe. Lenke til kommentar
6RoadDogg9 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Prøv å flytte over patchen til mappa der du har installert warcraft og deretter kjør patchen, hadde akkurat samme feilmelding og denne metoden funka for meg. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Går det ikke an å legge spillet i registeret manuelt da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 joda, om du veit alt som skal leggast til i registeret så... Er litt meir enn en cd key f eks Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bare så dere vet det så har vi, jeg er broren til Marvin original versjon av WC3 og Frozen Throne, eller har ikke, vi låner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå