Barbeint Skrevet mandag kl 19:20 Del Skrevet mandag kl 19:20 Jeg er veldig opptatt av negler og har litt lengde, ca 5 mm utfor fingertupp, har veldig lyst å lakke dem, men tør ikke. Hva tenker folk om menn med lakk på negler. 3 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet mandag kl 19:22 Del Skrevet mandag kl 19:22 Nei huff. Ser ikke ut 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet mandag kl 19:29 Del Skrevet mandag kl 19:29 Gjør som du vil, du risikerer sikkert at andre kan tilskrive det ulike sosiale signaler, men når alt kommer til alt er det bare farge på din egen kropp, hvis du har lyst, synes jeg ikke du skal la andres trangsynte meninger komme i veien, la det være deres hodepine, og fokuser på å være fri til å forfølge livet slik du måtte ønske. 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet mandag kl 19:32 Del Skrevet mandag kl 19:32 (endret) Jeg antar du vil ha ærlige svar? Jeg ville nok tenkt at kult, noen tør å gjøre som de vil. Samtidig at han her er noe spesiell Endret mandag kl 19:53 av Tussi Skrivefeil 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 19:33 Del Skrevet mandag kl 19:33 (endret) Barbeint skrev (35 minutter siden): Jeg er veldig opptatt av negler og har litt lengde, ca 5 mm utfor fingertupp, har veldig lyst å lakke dem, men tør ikke. Hva tenker folk om menn med lakk på negler. Jeg er en transkjønnet kvinne, og tenker at det er fantastisk med menn som ønsker å pynte seg med litt farge på neglene Endret mandag kl 19:56 av Taylor 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet mandag kl 19:43 Del Skrevet mandag kl 19:43 Det kan se litt kult ut. Spørs vel hvordan stil du har og om du tør gjøre noe litt anderledes. 2 Lenke til kommentar
Just2user Skrevet mandag kl 19:57 Del Skrevet mandag kl 19:57 Bruker ofte neglelakk og glitter på negler, både på hender og føtter. -Livet er for kort til å mangle litt farge i hverdagen. G-xx 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 20:02 Del Skrevet mandag kl 20:02 Skal ikke skrive hva jeg tenker om men med lakka negler det holder med å tenke det 😀 2 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet mandag kl 20:13 Del Skrevet mandag kl 20:13 Barbeint skrev (49 minutter siden): men tør ikke. Hvorfor ikke? Barbeint skrev (50 minutter siden): Hva tenker folk om menn med lakk på negler. Hadde sikkert tenkt noe lignende som dette: Er det Miss Dior eller Essie neglelakk han bruker? 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet mandag kl 20:28 Del Skrevet mandag kl 20:28 Maskinfører skrev (25 minutter siden): Skal ikke skrive hva jeg tenker om men med lakka negler det holder med å tenke det 😀 Skål! 1 Lenke til kommentar
John-B Skrevet mandag kl 20:31 Del Skrevet mandag kl 20:31 Jeg ville tenkt at "jøss, det var litt rart", og så 2 sekunder senere ville jeg glemt det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet mandag kl 20:33 Del Skrevet mandag kl 20:33 Det finnes allerede en identisk tråd, trenger ikke flere. Denne stenges. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg