Gå til innhold

Sneakers med 10 cm høyde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Olsenhower skrev (22 minutter siden):

Fordi de har 10 cm høye såler og markedsføres til menn med komplekser for høyden sin, utspekulert og en uting.

Syns det er fint at hjelpemidler kommer til de som trenger det, for min del handler det om å bare bli høy, ikke at jeg har komlpeks, er 178 så det er ikke så galt

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Taylor skrev (35 minutter siden):

Takk, de er komfortable å gå med også. og man får mange blikk hehe

Kult at du gjør din egen greie! Bare synd at du nok ikke kan gå overalt i Oslo med den stilen, og at ikke alle blikk nødvendigvis er fordi folk synes du er fin. Jeg hadde nok snudd meg to ganger jeg også, men ikke fordi jeg synes det er fint, men fordi det er såpass uvanlig å se, selv her i Oslo. Jeg hadde snudd med to ganger og tenkt "good for you" og så fortsatt med dagen min.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
RookieNO skrev (2 minutter siden):

Kult at du gjør din egen greie! Bare synd at du nok ikke kan gå overalt i Oslo med den stilen, og at ikke alle blikk nødvendigvis er fordi folk synes du er fin. Jeg hadde nok snudd meg to ganger jeg også, men ikke fordi jeg synes det er fint, men fordi det er såpass uvanlig å se, selv her i Oslo. Jeg hadde snudd med to ganger og tenkt "good for you" og så fortsatt med dagen min.

Jeg har vært mange ganger i Oslo og fått både ros og hat, men det er en del av det å stikke seg ut i mengden. Men jeg er jo bare meg, og folk må få lov til å ha sin mening :)

Endret av Taylor
Lenke til kommentar
Duriello skrev (9 timer siden):

Er 178cm lavt? 🤷

Det er under snittet (rundt 181 cm i Norge). Vi lærer jo av søppelflommen som er sosiale medier at menn må være minst 6" for å være attraktiv, det er ca 183 cm.

Endret av bo1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...