Barbeint Skrevet mandag kl 21:48 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:48 Taylor skrev (25 minutter siden): Det var sånn jeg gjorde før jeg kom ut som trans kvinne også Den dagen jeg valgte å komme ut og gå åpent rundt som trans kvinne forandret livet mitt til noe fantastisk modig og heldig❤️ 1 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet mandag kl 21:48 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:48 Taylor skrev (13 minutter siden): Dette er de høyhælte skoene jeg bruker stort sett hele sommeren Nydelige 😍 1 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet mandag kl 21:51 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:51 Olsenhower skrev (22 minutter siden): Fordi de har 10 cm høye såler og markedsføres til menn med komplekser for høyden sin, utspekulert og en uting. Syns det er fint at hjelpemidler kommer til de som trenger det, for min del handler det om å bare bli høy, ikke at jeg har komlpeks, er 178 så det er ikke så galt 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 21:51 Del Skrevet mandag kl 21:51 Barbeint skrev (2 minutter siden): modig og heldig❤️ Takk Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 21:52 Del Skrevet mandag kl 21:52 Barbeint skrev (2 minutter siden): Nydelige 😍 Takk, de er komfortable å gå med også. og man får mange blikk hehe Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet mandag kl 21:52 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:52 Taylor skrev (1 minutt siden): Takk Tipper du er nydelig😁 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet mandag kl 21:54 Del Skrevet mandag kl 21:54 Taylor skrev (24 minutter siden): Så å ha komplekser fordi man er lav er et problem? Er 178cm lavt? 🤷 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet mandag kl 21:56 Del Skrevet mandag kl 21:56 Ts, du trenger ikke disse skoene. Komplekser eller ei, 178cm er normalt. Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 21:58 Del Skrevet mandag kl 21:58 Barbeint skrev (4 minutter siden): Tipper du er nydelig😁 Dette er meg fra i sommer Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 21:59 Del Skrevet mandag kl 21:59 Duriello skrev (3 minutter siden): Er 178cm lavt? 🤷 Nei det er samme høyde som meg selv, men sko er et valg, noen liker slike sko, andre ikke Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet mandag kl 22:02 Del Skrevet mandag kl 22:02 Taylor skrev (31 minutter siden): Så å ha komplekser fordi man er lav er et problem? Nei 2 Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet mandag kl 22:32 Del Skrevet mandag kl 22:32 Taylor skrev (35 minutter siden): Takk, de er komfortable å gå med også. og man får mange blikk hehe Kult at du gjør din egen greie! Bare synd at du nok ikke kan gå overalt i Oslo med den stilen, og at ikke alle blikk nødvendigvis er fordi folk synes du er fin. Jeg hadde nok snudd meg to ganger jeg også, men ikke fordi jeg synes det er fint, men fordi det er såpass uvanlig å se, selv her i Oslo. Jeg hadde snudd med to ganger og tenkt "good for you" og så fortsatt med dagen min. 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 22:34 Del Skrevet mandag kl 22:34 (endret) RookieNO skrev (2 minutter siden): Kult at du gjør din egen greie! Bare synd at du nok ikke kan gå overalt i Oslo med den stilen, og at ikke alle blikk nødvendigvis er fordi folk synes du er fin. Jeg hadde nok snudd meg to ganger jeg også, men ikke fordi jeg synes det er fint, men fordi det er såpass uvanlig å se, selv her i Oslo. Jeg hadde snudd med to ganger og tenkt "good for you" og så fortsatt med dagen min. Jeg har vært mange ganger i Oslo og fått både ros og hat, men det er en del av det å stikke seg ut i mengden. Men jeg er jo bare meg, og folk må få lov til å ha sin mening Endret mandag kl 22:35 av Taylor Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet mandag kl 23:05 Forfatter Del Skrevet mandag kl 23:05 Taylor skrev (1 time siden): Dette er meg fra i sommer Flott er du ❤️❤️ Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 23:09 Del Skrevet mandag kl 23:09 Barbeint skrev (2 minutter siden): Flott er du ❤️❤️ Tusen takk 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden (endret) Duriello skrev (9 timer siden): Er 178cm lavt? 🤷 Det er under snittet (rundt 181 cm i Norge). Vi lærer jo av søppelflommen som er sosiale medier at menn må være minst 6" for å være attraktiv, det er ca 183 cm. Endret 20 timer siden av bo1e 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå