Gå til innhold

Sneakers med 10 cm høyde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi som er under snittet i høyden syns det er kjekt med litt hjelp fra skoene 😂 men 10 cm virker mye. Får et stort forklaringsproblem når man ikke har skoene på da. Folk legger merke til 10 cm som kommer og går. Hvor sunt er det for kroppen å gå på stylter over tid? Men sikkert en fin følelse å heve seg over de rundt seg til en forandring, bare for en tur gjennom byn 😋

Lenke til kommentar
Barbeint skrev (1 time siden):

Har bestilt sneakers med innebygd høyde, ser ut som vanlige joggesko, jeg er 178 fra før og vil komme opp til 188.

Er dette tåpelig eller helt greit, hva tenker folket.IMG_3533.thumb.png.1fe26f005d1b27a76c6b21d45a6d05ba.png

Fantasisk :)

Bare vær deg selv å kos deg med å utforske denne delen av deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Barbeint skrev (1 time siden):

Jeg er mann, vil se dumt ut med høye synlige hæler

Jeg vil påstå det er litt merkelig at du bryr deg om dette her, samtidig som du spør om lange negler og neglelakk i en annen tråd.

Nylonstrømper...

Synes bare det blir litt krasj mellom Kommentarene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Iki skrev (22 minutter siden):

Jeg vil påstå det er litt merkelig at du bryr deg om dette her, samtidig som du spør om lange negler og neglelakk i en annen tråd.

Nylonstrømper...

Synes bare det blir litt krasj mellom Kommentarene.

Jeg liker veldig godt høye hæler, men det krever liksom kjole og sminke og hele greia, negler, nylonstrømper, lakk er liksom litt mer innafor.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Barbeint skrev (10 minutter siden):

Jeg liker veldig godt høye hæler, men det krever liksom kjole og sminke og hele greia, negler, nylonstrømper, lakk er liksom litt mer innafor.

Har du prøvd kjoler eller skjørt sammen med høye hæler før? eller er det noe du ikke vil føle deg komfortabel å gå med ute blant andre mennesker? 

Lenke til kommentar
Barbeint skrev (3 minutter siden):

Ja har og gjør, men kun privat.

Det var sånn jeg gjorde før jeg kom ut som trans kvinne også :) 

Den dagen jeg valgte å komme ut og gå åpent rundt som trans kvinne forandret livet mitt til noe fantastisk 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...