Barbeint Skrevet mandag kl 18:15 Del Skrevet mandag kl 18:15 Har bestilt sneakers med innebygd høyde, ser ut som vanlige joggesko, jeg er 178 fra før og vil komme opp til 188. Er dette tåpelig eller helt greit, hva tenker folket. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet mandag kl 18:38 Del Skrevet mandag kl 18:38 Barbeint skrev (22 minutter siden): Er dette tåpelig eller helt greit, hva tenker folket. Kommer vel an på hva du ønsker å oppnå. Hvorfor ikke vanlige høye hæler? Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet mandag kl 18:41 Forfatter Del Skrevet mandag kl 18:41 Jeg er mann, vil se dumt ut med høye synlige hæler Lenke til kommentar
bo1e Skrevet mandag kl 18:56 Del Skrevet mandag kl 18:56 Vi som er under snittet i høyden syns det er kjekt med litt hjelp fra skoene 😂 men 10 cm virker mye. Får et stort forklaringsproblem når man ikke har skoene på da. Folk legger merke til 10 cm som kommer og går. Hvor sunt er det for kroppen å gå på stylter over tid? Men sikkert en fin følelse å heve seg over de rundt seg til en forandring, bare for en tur gjennom byn 😋 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet mandag kl 19:03 Del Skrevet mandag kl 19:03 Barbeint skrev (46 minutter siden): Har bestilt sneakers med innebygd høyde, ser ut som vanlige joggesko, jeg er 178 fra før og vil komme opp til 188. Er dette tåpelig eller helt greit, hva tenker folket. Tror heller du må jobbe med selvfølelsen sin. 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet mandag kl 19:15 Del Skrevet mandag kl 19:15 Enten det er sokker i trusa eller (kamuflerte) høye hæler, så kan det jo være at de man vil imponere ender med å bli skuffa når de finder ut sannheten. Om det ikke spiller noen rolle for deg er det vel bare å kjøre på. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet mandag kl 19:19 Del Skrevet mandag kl 19:19 Ikke hvis du er mann. Ser bare rart ut Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet mandag kl 19:36 Del Skrevet mandag kl 19:36 Du ser godt 10 cm høye joggesko og. Det ser rart ut, og damene blir ikke akkurat sjarmert i senk når du tar av deg skoene. 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 19:38 Del Skrevet mandag kl 19:38 Barbeint skrev (1 time siden): Har bestilt sneakers med innebygd høyde, ser ut som vanlige joggesko, jeg er 178 fra før og vil komme opp til 188. Er dette tåpelig eller helt greit, hva tenker folket. Fantasisk Bare vær deg selv å kos deg med å utforske denne delen av deg 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet mandag kl 19:50 Del Skrevet mandag kl 19:50 Barbeint skrev (1 time siden): Jeg er mann, vil se dumt ut med høye synlige hæler Jeg vil påstå det er litt merkelig at du bryr deg om dette her, samtidig som du spør om lange negler og neglelakk i en annen tråd. Nylonstrømper... Synes bare det blir litt krasj mellom Kommentarene. 3 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet mandag kl 20:14 Forfatter Del Skrevet mandag kl 20:14 Iki skrev (22 minutter siden): Jeg vil påstå det er litt merkelig at du bryr deg om dette her, samtidig som du spør om lange negler og neglelakk i en annen tråd. Nylonstrømper... Synes bare det blir litt krasj mellom Kommentarene. Jeg liker veldig godt høye hæler, men det krever liksom kjole og sminke og hele greia, negler, nylonstrømper, lakk er liksom litt mer innafor. 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 20:27 Del Skrevet mandag kl 20:27 Barbeint skrev (10 minutter siden): Jeg liker veldig godt høye hæler, men det krever liksom kjole og sminke og hele greia, negler, nylonstrømper, lakk er liksom litt mer innafor. Har du prøvd kjoler eller skjørt sammen med høye hæler før? eller er det noe du ikke vil føle deg komfortabel å gå med ute blant andre mennesker? Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet mandag kl 21:17 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:17 Taylor skrev (49 minutter siden): Har du prøvd kjoler eller skjørt sammen med høye hæler før? eller er det noe du ikke vil føle deg komfortabel å gå med ute blant andre mennesker? Ja har og gjør, men kun privat. 1 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet mandag kl 21:22 Del Skrevet mandag kl 21:22 De skoene er patetiske Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 21:22 Del Skrevet mandag kl 21:22 Barbeint skrev (3 minutter siden): Ja har og gjør, men kun privat. Det var sånn jeg gjorde før jeg kom ut som trans kvinne også Den dagen jeg valgte å komme ut og gå åpent rundt som trans kvinne forandret livet mitt til noe fantastisk 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 21:23 Del Skrevet mandag kl 21:23 Olsenhower skrev (1 minutt siden): De skoene er patetiske Hvorfor synes du de er patetisk? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet mandag kl 21:26 Del Skrevet mandag kl 21:26 Fordi de har 10 cm høye såler og markedsføres til menn med komplekser for høyden sin, utspekulert og en uting. 1 Lenke til kommentar
spetter Skrevet mandag kl 21:27 Del Skrevet mandag kl 21:27 (endret) disse skoene https://www.xxl.no/mizuno-wave-rider-28-lopesko-herre-mork-bla/p/1228104_1_Style med 12 med 12mm dropp i hælen. Er også ganske høye. Men, "dropp" er kanskje noe helt annet ? disse kjøpte jeg på tilbud og er knallgode. Om enn sammenligne høyden ? Endret mandag kl 21:29 av spetter Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 21:30 Del Skrevet mandag kl 21:30 Olsenhower skrev (3 minutter siden): Fordi de har 10 cm høye såler og markedsføres til menn med komplekser for høyden sin, utspekulert og en uting. Så å ha komplekser fordi man er lav er et problem? Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 21:34 Del Skrevet mandag kl 21:34 Barbeint skrev (14 minutter siden): Ja har og gjør, men kun privat. Dette er de høyhælte skoene jeg bruker stort sett hele sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå