Spillredaksjonen Skrevet mandag kl 15:15 Del Skrevet mandag kl 15:15 Kan bli målestokken for alle andre actionrollespill Grinding Gear Games har bygget et solid fundament. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Crazning Skrevet mandag kl 16:14 Del Skrevet mandag kl 16:14 Har passert godt over 200 timer allerede. Har spilt fast med 4-6 venner som har familie med småbarn, og alle av de har passert over 50-100 timer, noe som er meget imponerende for livssituasjonen deres... på én måned! 3 nye acts kommer senere i early access, samt 6 klasser til og alle 12 klassene får et tredje ascendancy class. Så det blir totalt 36 ulike klasser man kan prøve seg på. Flere nye våpentyper og skillgems, som vil bare øke spillbarheten betraktelig! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet mandag kl 16:31 Del Skrevet mandag kl 16:31 Første spillet på lenge jeg bare MÅ spille mer av. Alene eller med venner. Gleder meg til fortsettelsen for så langt syns jeg det er et knakende bra spill. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet mandag kl 19:42 Del Skrevet mandag kl 19:42 Digger spillet. Er akkurat for meg som er nermere 60 😀 spilte det på pc først men der fryste det seg av og til og trengte en hard restart. Så spiller det på ps5 nå og ennå ikke hatt noe problem. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet mandag kl 22:54 Del Skrevet mandag kl 22:54 PoE2 har ødelagt meg. Kan aldri gå tilbake til GD, LE eller D4 nå som jeg endelig har fått WASD movment. Genialt spill, men sliter litt med ytelse er litt for mye "souls aktig" og trenger sårt loot filter på "consol". Spiller på Steam deck selv og har rett og slett gitt opp end game. Har 4 figurer rundt lvl 40 og koser meg Lenke til kommentar
WigNut Skrevet mandag kl 23:40 Del Skrevet mandag kl 23:40 Diablo 4 og Blizzard kan ta seg en bolle og gå veien Ubisoft går. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet mandag kl 23:54 Del Skrevet mandag kl 23:54 Dette må prøves ved release 😁 Alltid likt campaign på diablo og prøvde PoE, men var litt for mange valg og skills. Mest spent på campaign biten. Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet tirsdag kl 03:36 Del Skrevet tirsdag kl 03:36 Kos spill. Men sko ønske de gikk mer i retning av No rest for the wicked. Det man faktisk bruker våpna mye mer, og bruke litt mer av hjernecellene. Klassene kan de og fjerne helt og la oss velge utseende kun og bygge fritt, gjør det med min Mercenary spellcaster/necromancer. Funker fjell og med mye morsommere kommentarer. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet tirsdag kl 09:10 Del Skrevet tirsdag kl 09:10 Syntes spillet var ganske kjedlig for min del, beste spillet i denne sjangeren er Diablo 1 og 2 som var konge bra. Lenke til kommentar
phraze Skrevet onsdag kl 09:59 Del Skrevet onsdag kl 09:59 Veldig fornøyd med PoE2. Men irriterer meg vanvittig at melee bruker dualstick. Hvordan i all verden skal jeg sikte på riktig fiende med høyrestick samtidig som jeg bruker firkant knappen? Helt klart konge kontroll på ranged og caster-klasser, men melee burde i det minste ha muligheten til å deaktivere dette og bruke mer tradisjonell kontroll (ref PoE1, Diablo, Torchlight etc). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå