Gå til innhold

Kan bli målestokken for alle andre actionrollespill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har passert godt over 200 timer allerede. Har spilt fast med 4-6 venner som har familie med småbarn, og alle av de har passert over 50-100 timer, noe som er meget imponerende for livssituasjonen deres... på én måned!

3 nye acts kommer senere i early access, samt 6 klasser til og alle 12 klassene får et tredje ascendancy class. Så det blir totalt 36 ulike klasser man kan prøve seg på. Flere nye våpentyper og skillgems, som vil bare øke spillbarheten betraktelig!

Lenke til kommentar

PoE2 har ødelagt meg. Kan aldri gå tilbake til GD, LE eller D4 nå som jeg endelig har fått WASD movment.

Genialt spill, men sliter litt med ytelse er litt for mye "souls aktig" og trenger sårt loot filter på "consol". Spiller på Steam deck selv og har rett og slett gitt opp end game. Har 4 figurer rundt lvl 40 og koser meg :)

Lenke til kommentar
Kos spill. Men sko ønske de gikk mer i retning av No rest for the wicked. Det man faktisk bruker våpna mye mer, og bruke litt mer av hjernecellene. Klassene kan de og fjerne helt og la oss velge utseende kun og bygge fritt, gjør det med min Mercenary spellcaster/necromancer. Funker fjell og med mye morsommere kommentarer.
Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med PoE2. Men irriterer meg vanvittig at melee bruker dualstick. Hvordan i all verden skal jeg sikte på riktig fiende med høyrestick samtidig som jeg bruker firkant knappen? Helt klart konge kontroll på ranged og caster-klasser, men melee burde i det minste ha muligheten til å deaktivere dette og bruke mer tradisjonell kontroll (ref PoE1, Diablo, Torchlight etc).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...