BalderHv Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Jeg har kjøpt ny PC og installert den gamle skriveren (Brother MFC-J4620DW). Det står at driveren er den beste men jeg får ikke lenger valget rask utskrift. Hvordan kan jeg få det? Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar BalderHv skrev (2 timer siden): Jeg har kjøpt ny PC og installert den gamle skriveren (Brother MFC-J4620DW). Det står at driveren er den beste men jeg får ikke lenger valget rask utskrift. Hvordan kan jeg få det? Drivere som medfølger Windows er gjerne generelle, slik de dekker flere skrivere. Gå til produsenten sin nettside og installer driveren som finnes der gir ofte flere valg. https://www.brother.no/support/mfcj4620dw/downloads Lenke til kommentar
BalderHv Skrevet 7. januar Forfatter Del Skrevet 7. januar Jeg lastet det ned og pakket ut ZIP men så bare forsvant det. Før kunne jeg åpne og installere programmet. Er det en brannmur jeg må deaktivere? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar BalderHv skrev (45 minutter siden): eg lastet det ned og pakket ut ZIP men så bare forsvant det. Prøvde det, ingen problemer. Har du installert noe ekstra anti-virus program? Har opplevd slikt på jobb-PC. (Det har ingenting med brannmur å gjøre). Lenke til kommentar
BalderHv Skrevet 7. januar Forfatter Del Skrevet 7. januar Jeg har kun virusprogrammet som følger med Windows men jeg brukte driveren som "ligger" i rullegarnlista jeg kom inn på når jeg ba om driver under innstillinger og skriveren så nå er det i orden. Takk for støtten☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå