Spillredaksjonen Skrevet i går, 07:52 Del Skrevet i går, 07:52 «Notch» skal visst lage en åndelig oppfølger til Minecraft Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet i går, 08:44 Del Skrevet i går, 08:44 Er vel et spill som ikke har umiddelbart behov for oppfølger, så håper det likevel blir en del annerledes. Men såklart veldig spennende nyheter! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet i går, 10:12 Del Skrevet i går, 10:12 Det blir spennande å sjå kva det ender opp som. Trur nok at Notch var heldig med timinga når han laga Cave Game som seinare vart Minecraft, i tillegg til at han hadde ein vellykka strategi for å utgi spelet som under development med å selge livstidslisensar som skulle gi tilgang til alle framtidige versjonar av spelet. Dette gav han ein nok inntekt til å fortsette utviklinga sjølv om han etter Alpha versjonen måtte endre på den strategien når spelet etterkvart vart såpass populært. Eg er spent på om Notch har det i seg å lage eit nytt Minecraft som ikkje er ein Minecraft klone, særleg med tanke på at han har solgt Minecraft rettigheitane. Det er også mange som har prøvd seg på ulike åndelege oppfølgjarar, alt frå Terraria som omtrent er Minecraft i 2D, til ulike overlevelsesspel som brukar liknande spelmekanismer med at du skal leite etter ressursar og bygge deg ein base. For å være litt positiv så håper eg at Notch klarer å kome opp med noko som gir samme tilfredsstillinga som Minecraft hadde tidlegare. Personleg så synes eg at dagens Minecraft har blitt litt vel avansert der ein langt på veg har gått vekk frå at verdenen skal bestå av kuber på 1x1 meter. I Betaversjonen så var spelet meir ei leikekasse der ein bygde med klossar og nærmast meditativt grov ut gruvesystem, og med ein liten dash av action gjennom at det også var nokre fiendar å slåss mot. Dagens Minecraft har blitt meir eventyrspel i fantasy sjangeren enn det er byggespel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå