VifteKopp Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Bing123 skrev (2 minutter siden): Se på ordstyrere på seriøse debatter så ser du hva som er poenget. Jeg er ikke en ordstyrer, jeg er en debattant på et diskusjonsforum. Debatterer jeg med en som forfekter kommunistiske idealer, så kaller jeg han for en kommunist. Og debatterer jeg med en som avviser at mennesker påvirker klimaet i merkbar grad, kaller jeg ham for en klimafornekter. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar 1 hour ago, VifteKopp said: Jeg er ikke en ordstyrer, jeg er en debattant på et diskusjonsforum. Debatterer jeg med en som forfekter kommunistiske idealer, så kaller jeg han for en kommunist. Og debatterer jeg med en som avviser at mennesker påvirker klimaet i merkbar grad, kaller jeg ham for en klimafornekter. La folk selv erklære hvordan de anser sitt politiske ståsted dersom det er relevant og kan beskrives med sånne enkle ord. Dersom du debatterer feks en stolt miljøforkjemper så er det absolutt ingen i denne verden som ser behov for å stå påpeke det. Ikke du heller. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar (endret) Bing123 skrev (6 timer siden): La folk selv erklære hvordan de anser sitt politiske ståsted dersom det er relevant og kan beskrives med sånne enkle ord. Dersom du debatterer feks en stolt miljøforkjemper så er det absolutt ingen i denne verden som ser behov for å stå påpeke det. Ikke du heller. Det kan være sunt å sette hale på grisen. Det er ikke alltid grisen vet hva den er. Endret 12. januar av VifteKopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå