jonlem Skrevet søndag kl 20:24 Del Skrevet søndag kl 20:24 Skal pusse opp kjøkkenet her, og vi har starta planleggingen. Går rett til Ikea på gammel vane - vi gjorde noe tilsvarende for knappe ti år siden, og jeg monterte da et Ikea-kjøkken selv med godt resultat. Men så tenker jeg, det kan jo ha skjedd mye siden den tid. Har googlet litt men blir ikke helt klok. Hva anbefales av kjøkkeninnredninger i 2025? Vi skal selvfølgelig ha god kvalitet, lav pris og enkel montasje Budsjettet er ikke ubegrenset, så jeg satser på å montere og gjøre det meste selv - må ha inn elektriker men forhåpentligvis klarer vi oss uten andre håndverkere (ikke ett vondt ord om håndverkere altså, dette handler bare om pris!) Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) jonlem skrev (På 5.1.2025 den 20.24): Noe nytt på kjøkkeninnredningsfronten de siste ti årene? Jeg tror ikke det, bortsett fra kanskje endring av design/farger på fronter. Regn med to typer kjøkken: - Hvite skrog du montere sammen selv (Ikea/Kvik/Power/Elkjøp og lignende). Jeg tror ikke på noe kvalitetsforskjell her. Pass på at alt er på lager med en gang og at ikke noe må sendes senere. - Fargede skrog som er ferdig bygd. Til forskjell fra over høy pris og høy frakt. Endret 6 timer siden av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå