Szmekken Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Hei folkens, Etter at Adobe plutselig har bestemt seg for å øke prisen på LRC med 70 %, er jeg ute etter alternativer. Er amatør. Noen forslag? Snuser litt på DxO Photo Lab 8. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Affinity Photo kanskje? Jeg kjøpte det på tilbud for noen år sida, men siden jeg (fortsatt) har et Adobe-abonnement så har jeg ikke brukt det noe særlig. Hører mye bra om det, siden det er ganske likt Adobe sin suite. Lenke til kommentar
Clear Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar De har ennå ikke økt prisene. Det har jeg benyttet meg av , og har stacket lisenser for mange år inn i fremtiden. DxO PL8 er utvilsomt et godt alternativ. De kjører 25% rabatt for tiden. Hvis du er vant med AI maskingen i LR , så er DxO en liten nedtur , og det vil nok frustrere deg. Skal du ha Luminosity masking , må du kjøpe FilmPack i tillegg. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Bruker luminaer neo for øyeblikket. Er et web alternativ som ligner Adobe. https://www.photopea.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå