clarc007 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 BKK har gitt meg et godt første intrykk. Får tilbud fra dem. Vet ikke hva tilbudet er, men det lover godt. Ordinær pris pr mnd for 2mbits opp og ned uten etableringskostnad er 526kr. Dette er bra pris i BKK sitt fiberoptiske nett. BKK er kun for vestlendinger foreløpig, men hvem vet, mulig dem kommer andre steder i landet. BKK får 6 i terningskast for god kundeservice og raskt svar på alle mine spm. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Yepp, de er meget bra Har forløpig ikke vært problemer med linjen min (etter 2 måneder), og de har svart innen en dag på e-postene jeg har sendt (litt generelle spørsmål). Forresten så får jeg nesten dobbelt så rask linje som jeg skulle hatt... (ADSL 1024kbit @ 1700kbit). Endret 16. januar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
clarc007 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ikke værst. Håper de holder god kundeservice de neste mnd også. Vi vet jo at ISPer har en tedens til å bli verre på kundeservicen etterhvert som det strømmer flere og flere kunder til. GL til dere i BKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå