Peer Grynt Skrevet lørdag kl 12:31 Del Skrevet lørdag kl 12:31 Hei Finnes det et program som gjør det mulig å skrive SMS'er fra PC? (Det kan være litt krøkkete for oss gamle å skrive litt lengere SMS'er på det lille telefontastaruret) Hilsen Peer Grynt Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet lørdag kl 12:39 Del Skrevet lørdag kl 12:39 (endret) Hva slags mobiltelefon har du? Speile telefon på PC var en ting før i hvert fall. (Vi i Mac og iPhone verdenen har innebygget i operativsystemet, men går ut ifra at du sier PC, som i betydningen windows maskin?) Endret lørdag kl 12:39 av bzzlink Lenke til kommentar
Hårek Skrevet lørdag kl 13:35 Del Skrevet lørdag kl 13:35 Tror Microsoft Phone Link kan brukes. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet lørdag kl 13:43 Del Skrevet lørdag kl 13:43 Har du Android er Google Messages veldig greit å bruke, kan også installere det som egen app på PCen. 1 Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet lørdag kl 14:44 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 14:44 bzzlink skrev (2 timer siden): Hva slags mobiltelefon har du? Speile telefon på PC var en ting før i hvert fall. (Vi i Mac og iPhone verdenen har innebygget i operativsystemet, men går ut ifra at du sier PC, som i betydningen windows maskin?) Jeg har vanlig PC windowsmaskin 🙂 Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet lørdag kl 14:44 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 14:44 Hårek skrev (1 time siden): Tror Microsoft Phone Link kan brukes. Takk skal du ha, skal sjekke det ut 🙂 Lenke til kommentar
trikola Skrevet lørdag kl 16:28 Del Skrevet lørdag kl 16:28 (endret) Jeg har dette på PCen: Vet ikke hvor det kommer fra, men som man ser på ikonet til høyre: er det mulig å sendes SMS-er derfra og leses disse. ------ Når jeg tenker meg om er dette sikkert ovenfor nevnte "Phone Link" på norsk. Endret lørdag kl 16:30 av trikola Lenke til kommentar
toralfb Skrevet lørdag kl 19:00 Del Skrevet lørdag kl 19:00 (endret) Windows 11 har en funksjon som heter Telefonkobling på norsk, eller "Phone Link" på engelsk. Se skjermbilder i forrige innlegg. Har en Windows 10 kan de fleste pcer oppgraderes til Win 11. Ved å installere en app på Android eller iPhone som deretter knytter telefon og pc i sammen. Kommunikasjonen skjer via WiFi, eller via internett. Det er mulig å sende og mota SMS, overføre bilder, og ringe via pcen. https://www.microsoft.com/nb-no/windows/sync-across-your-devices Telenor og Talkmore hadde tidligere en mulighet for å sende SMS via nettside. Telenor la ned sin løsing 1. desember 24. Usikker på Talkmore, tror den også er nedlagt. Endret lørdag kl 19:00 av toralfb 1 Lenke til kommentar
likferd Skrevet i går, 22:54 Del Skrevet i går, 22:54 Phone link følger også med i Windows 10. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Jeg liker Google Messages bedre, fungerte mer stabilt hos meg. Lenke til kommentar
Radiosilence Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden KDE connect er også et alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå