Peer Grynt Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Hei Finnes det et program som gjør det mulig å skrive SMS'er fra PC? (Det kan være litt krøkkete for oss gamle å skrive litt lengere SMS'er på det lille telefontastaruret) Hilsen Peer Grynt Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Hva slags mobiltelefon har du? Speile telefon på PC var en ting før i hvert fall. (Vi i Mac og iPhone verdenen har innebygget i operativsystemet, men går ut ifra at du sier PC, som i betydningen windows maskin?) Endret 4. januar av bzzlink Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Tror Microsoft Phone Link kan brukes. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Har du Android er Google Messages veldig greit å bruke, kan også installere det som egen app på PCen. 1 Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar bzzlink skrev (2 timer siden): Hva slags mobiltelefon har du? Speile telefon på PC var en ting før i hvert fall. (Vi i Mac og iPhone verdenen har innebygget i operativsystemet, men går ut ifra at du sier PC, som i betydningen windows maskin?) Jeg har vanlig PC windowsmaskin 🙂 Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Hårek skrev (1 time siden): Tror Microsoft Phone Link kan brukes. Takk skal du ha, skal sjekke det ut 🙂 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Jeg har dette på PCen: Vet ikke hvor det kommer fra, men som man ser på ikonet til høyre: er det mulig å sendes SMS-er derfra og leses disse. ------ Når jeg tenker meg om er dette sikkert ovenfor nevnte "Phone Link" på norsk. Endret 4. januar av trikola Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Windows 11 har en funksjon som heter Telefonkobling på norsk, eller "Phone Link" på engelsk. Se skjermbilder i forrige innlegg. Har en Windows 10 kan de fleste pcer oppgraderes til Win 11. Ved å installere en app på Android eller iPhone som deretter knytter telefon og pc i sammen. Kommunikasjonen skjer via WiFi, eller via internett. Det er mulig å sende og mota SMS, overføre bilder, og ringe via pcen. https://www.microsoft.com/nb-no/windows/sync-across-your-devices Telenor og Talkmore hadde tidligere en mulighet for å sende SMS via nettside. Telenor la ned sin løsing 1. desember 24. Usikker på Talkmore, tror den også er nedlagt. Endret 4. januar av toralfb 1 Lenke til kommentar
likferd Skrevet søndag kl 22:54 Del Skrevet søndag kl 22:54 Phone link følger også med i Windows 10. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet mandag kl 17:56 Del Skrevet mandag kl 17:56 Jeg liker Google Messages bedre, fungerte mer stabilt hos meg. Lenke til kommentar
Radiosilence Skrevet mandag kl 19:36 Del Skrevet mandag kl 19:36 KDE connect er også et alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå