Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 00:27 Del Skrevet lørdag kl 00:27 Half-Life-stemmeskuespiller med kryptisk hint: – Sees i det nye året Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Huffalumpen Skrevet lørdag kl 08:18 Del Skrevet lørdag kl 08:18 Half-Life 3 confirmed 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet lørdag kl 10:22 Del Skrevet lørdag kl 10:22 Dette fant jeg ut av for årevis siden: 2 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet lørdag kl 23:37 Del Skrevet lørdag kl 23:37 Er ingen som drømmer om dette mer hvor har du det fra`? Half Life 1 var en ganske bra historie men ikke noe bedre en noe annet jeg har sett av spill! Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet lørdag kl 23:53 Del Skrevet lørdag kl 23:53 Tåka skrev (15 minutter siden): Er ingen som drømmer om dette mer hvor har du det fra`? Half Life 1 var en ganske bra historie men ikke noe bedre en noe annet jeg har sett av spill! Half-Life har, i motsetning til 95% av spill som slippes, legendestatus. 3 Lenke til kommentar
Runis Skrevet i går, 10:44 Del Skrevet i går, 10:44 11 hours ago, Tåka said: Er ingen som drømmer om dette mer hvor har du det fra`? Half Life 1 var en ganske bra historie men ikke noe bedre en noe annet jeg har sett av spill! Absolutt alle jeg kjenner som gamer og som var der den tida snakker om hvor sykt det hadde vært å fått HL3 fra tid til annen, hva i alle dager er det du har sniffa? 1 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet i går, 11:05 Del Skrevet i går, 11:05 11 hours ago, Tåka said: Er ingen som drømmer om dette mer hvor har du det fra`? Half Life 1 var en ganske bra historie men ikke noe bedre en noe annet jeg har sett av spill! Litt historikk anbefales. 1 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet i går, 11:23 Del Skrevet i går, 11:23 (endret) --- Endret i går, 11:23 av Paxville Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet i går, 15:17 Del Skrevet i går, 15:17 Hadde vært gøy. Er utrolig hvor godt serien holder seg og hvor mye spillene gjør riktig som de fleste av spill siden har slitt med å gjøre like godt. En ting er den fantastiske stemningen, men jeg husker jeg tenkte at etter HL2 kom minst like god fysikkmotor og bruk av denne i spill til å være en selvfølgelighet fremover. Da er det rart å 20 år senere se at få spill er i nærheten av det Valve leverte den gang. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden (endret) Jeg ser nok mest frem til "HL3 25th anniversary documentary" i 2050 Endret 21 timer siden av ps5 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden HL3 trenger ikke å være så fryktelig ekstraordinært, men de har tydeligvis ment det siden de ikke har sluppet den. Det kunne bare vært en vanlig oppfølger. Hadde heller tatt det for 15 år siden enn en oppfølger som aldri slippes fordi de mener de ikke er "nytenkende" nok. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Huffalumpen skrev (På 4.1.2025 den 9.18): Half-Life 3 confirmed For 1384732. gang, men litt meir confirmed denne gangen. 2025 kan bli eit stort år om me får GTA VI og HL3-annonsering. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden VifteKopp skrev (På 5.1.2025 den 0.53): Half-Life har, i motsetning til 95% av spill som slippes, legendestatus. Her underdriver du. Langt fra 5% av spill som slippes har noe legendestatus. 0,1% kanskje 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå