Alfred_A Skrevet fredag kl 18:43 Del Skrevet fredag kl 18:43 God kveld alle sammen, Har tilbrakt de siste dagene med å se internasjonale konkurranse spisere som, Matt Stonie, Joey Chestnut, Leah Shutkever, Katrina Eats Kilos (min favoritt). Sikkert flere som har andre anbefalinger enn meg. Etter flere timer har jeg ikke funnet noen innen flere land fra Norge. Er det en juridisk ting eller overser jeg noe? 40 vossakorv på 10 minutter må jo garantere bra tv! The Science Behind Competitive Eating | Sport Science | ESPN Archives Lenke til kommentar
:utakt Skrevet fredag kl 20:52 Del Skrevet fredag kl 20:52 (endret) Alfred_A skrev (2 timer siden): Sikkert flere som har andre anbefalinger enn meg. Ikke en nordmann, men har du sett på "Beard meets food"? En skjeggete, jovial engelskmann som gafler innpå vanvittige mengder på kort tid. Det er alltid like moro når han spør servitøren om de har en dessertmeny etterpå. Endret fredag kl 20:52 av :utakt 2 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet lørdag kl 10:49 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 10:49 13 hours ago, :utakt said: Ikke en nordmann, men har du sett på "Beard meets food"? En skjeggete, jovial engelskmann som gafler innpå vanvittige mengder på kort tid. Det er alltid like moro når han spør servitøren om de har en dessertmeny etterpå. Takker så meget for tips. Skal tittest. Alltid like imponert når enn ser hvilke mengder som kan gå inn i en kropp. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet lørdag kl 16:54 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 16:54 Lager og Spiser Norges STØRSTE Taco! - OVER 2 KG TACO! etter tilfeldighetene leverer på YouTube så kom jeg over denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå