Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Apple TV+ gratis første helg i 2025?

Anbefalte innlegg

Apple skriver "Enjoy Apple TV+ for free the first weekend of 2025
", men om man registrerer seg skal de ha kredittkort og man må godta betingeler som automatisk fornyelse og komplisert oppsigelse. Er dette egentlig bare en variant av den faste 7 dagers "gratis prøveperiode" som forutsetter at man må begynne et abonnement?

Kunne tenkte meg å se noe av innholdet på Apple TV+ i helgen, men har ikke lyst til å abonnere på en streamingtjeneste som ikke fungerer på en vanlig mobil da jeg for det meste ser slikt innhold under reise.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det kreves kredittkort er trolig for å sikre konto er opprettet av en reell person.

Samtidig er det et ønske fra leverandør av tjenesten den som opprettet prøve abonnementet fortsetter etter prøveperioden.

Men, alle seriøse har en mulighet for å avslutte abonnementet innenfor betingelsene som er oppgitt.

Endret av toralfb
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (18 minutter siden):

Apple TV+ fungerer helt fint på Android Apple TV – Apper på Google Play 

Appen fungerer ikke på Android-mobiler eller Android-nettbrett, den er kun ment for utvalgte TV'er med GoogleTV.

Apple TV+ kan kun benyttes med Android mobiler eller nettbrett via Chrome eller Firefox-nettleser, og du får da ikke mulighet til å laste ned episoder osv. 

Apple jobber angivelig med en versjon av appen til Android-mobiler og nettbrett, men det er foreløpig ukjent når denne kommer.

Jeg har flere Android-enheter tilknyttet Google-kontoen min, som i en Samsung S23 mobil, Samsung Tab S9+ nettbrett, Google Chromecast 4K og Philips OLED med GoogleTV og ingen av dem fungerer med AppleTV+-appen du lenker til:

image.png.104c1783e4ffef9aa33754ae4bfd4b66.png

Korreksjon; det dukker opp en kompatibel versjon når jeg søker direkte på TV'en og Chromecast'en, men appen fungerer ikke på mobil eller nettbrett.

Endret av Hedonism
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Ser ikke ut til å være noen gratis helg i Norge selv etter registrering og innlegging av kredittkort. Man må godta abonnement hvor første uke er "gratis".

Edit: ser også at det står 4-5 januar i traileren, men 3-5 januar på websiden.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...