Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

RC-bil til seksåring?

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte ein Hot Wheels Wrex Monstertruck som varte nokre dagar før den byrja gå treigare, så eg vil finne noko anna som varer litt lengre. Prisområde 1000-1500,-.

Eventuelt om det er nokre merker eller nettbutikkar de anbefalar.

Det var stas med Monstertrucken at den hadde dinosaurformer, lys, lyder og gjekk i raudt om du kræsja nok, så du kunne kjøre fortare og opp på bakhjula. Den er vel meir leike enn RC-bil, så eg veit ikkje om du får sånt på noko av betre kvalitet.

Det er eit poeng for meg at den skal vare ei stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt på kjøp av sånne små RC biler, og lage en bane så gutten kan ha besøk og de spiller i lag og racer. Men usikker på om dette faller i smak for barn ned i 6 års alderen. Er jo litt investering og endel montering. 

Samirc ser ut som en ganske god butikk til alt sånt

Lenke til kommentar
ilpostino skrev (På 2.1.2025 den 22.59):

da jeg  hang veldig mye på hovedddeichmann i Oslo og skrev ut på 3D printerne der ble jeg kjent med en som bygde egne RC-biler og mente SamiRC var en veldig bra butikk. 

Takk. Eg var innom den sida før forrige kjøp, og fekk inntrykk av at dei hadde peiling.

JoseCuervo skrev (14 timer siden):

Sjekk ut WLtoys på Elefun.no. Greie biler som du får kjøpt deler til.

WLtoys

Eller på Samirc:WLToys - SamiRC

Dei såg kurante ut.

Eg har òg sett på nokre leikebilar hos SamiRC med lys og lyd. RC Toys-bilane var veldig lik den som eg kjøpte først, så kanskje er prøver ein sånn.

RC-bilar kan ein reparere, men det var òg ei heil lekse på bruk og stell av batteriet. Fjernkontrollen gjev vel meir kontroll, men det er mindre born som nok òg vil kjøre. Leikebilar har stort sett kontroller med to joysticker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...