Taylor Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Karltorbj skrev (1 minutt siden): Dette hoerer ikke til her, svarer deg, paa en av dine traader. Ikke sant...... Lenke til kommentar
Branden Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar (endret) Karltorbj skrev (På 3.1.2025 den 7.44): Virker for meg, som en muslimsk versjon, av Jesus som gjorde vann til vin og mettet 5000 mennesker, med to fisker og fem broed. Like usannlynlige, alle disse historiene. Et søk i KI/AI viser at mohammed ikke utførte noen av de miraklene som gjengis i tråden her. Men innad i muslimflokken er man skjønt enige om at mirakler skjedde utført av mohammed. Så klart er ikke islam en religion med mindre det kan henvises til noe utenomjordisk. Å splitte månen bekreftes ikke av andre kilder enn muslimene selv. Så dette er nok bare et fantasifullt påfunn for å gi islam et skjær av religiøsitet, eller copycats etter Jesus. Hva slags hensikt skulle det ha å splitte månen liksom? Jesus derimot gjorde noe nyttig for menneskene fordi han elsket dem. Han gjorde blinde seende, døve hørende, stumme talende og vekket den døde Lasarus tilbake til livet. Månesplitting er bare en fiksjon bare muslimske analfabeter kan tro på Har mohammad utført noen mirakler i kraft av å være profet? Og muhammed var jo selv ingen religiøs person, han var kamelselger, kriger (etter dagens standard en terrorist) og tusket med barnebruder og var slikt sett mer opptatt av kjødets lyst. Ikke mye å religiøst å skryte av dette. Hvar mohammed en kriger? Endret 5. januar av Branden 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Religion uansett opphav er terror! Israel dreper barn hver dagl Dette handler KUN om syke mennesker som mangler det meste over slipset... 1 Lenke til kommentar
Branden Skrevet 24. januar Forfatter Del Skrevet 24. januar (endret) Har allah vist en kraft gjennom andre jordiske mennesker og slik vist ekte guddommelighet slik bare en Gud kan? Eller mer presist: hvilke mirakler har allah vist utover grushaugene i midtøsten? Endret 27. januar av Branden Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Mannen med ljåen skrev (På 2.1.2025 den 16.43): Ingen hadde trengt å bli radikalisert av anti-islamistisk hat i vestlige land om det ikke var så mange islamister her. Breivik, for eksempel. Multikultur er ikke uten problemer. Det oppstår lett misforståelser mellom folk som vil drepe og folk som tror de har rett til å leve. Bedre å ha riksgrensen imellom. Fy faen! Så stygt skrevet. Og det er tydelig hvor dette nazi pisset ditt kommer fra. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar James G skrev (På 2.1.2025 den 21.24): Ja, akkurat. Det skrev i Koranen 'Tro ikke at jeg er kommet for å bringe fred på jorden. Jeg er ikke kommet for å bringe fred, men sverd. Jeg er kommet for å sette skille: Sønn står mot far, datter mot mor, svigerdatter mot svigermor, og en manns husfolk er hans fiender. Den som elsker far eller mor mer enn meg, er meg ikke verdig. Den som elsker sønn eller datter mer enn meg, er meg ikke verdig. ' Uff, vent... Og kontekst og hermeneutisk analyse hopper vi flere bukker over, ikke sant? Typisk å hente et vers for så å kommentere det uten å ha forkunnskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå