Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

allahs terrorister, Tyskland, New Orleans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitat

According to India Today, Abdulmohsen is wanted by Saudi Arabia on charges related to terrorism and human trafficking of people from Saudi Arabia and Persian Gulf states to the European Union. Despite Saudi Arabia's extradition request, Germany granted him political asylum in 2016, citing concerns over his safety and rights if he were returned to Saudi Arabia.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2024_Magdeburg_car_attack

En saudiarabisk, voldelig, kriminell ekstremist bidrar ikke positivt i siviliserte land, enten han er islamist eller anti-islamist. Hvorfor angrep han er julemarked, og ikke en ramadan-feiring? Kan det hende han løy til tyske myndigheter om hvor sårbar og trangbodd han var, for å slippe sin rettmessige straff i Saudi-arabisk rett?

Ingen hadde trengt å bli radikalisert av anti-islamistisk hat i vestlige land om det ikke var så mange islamister her. Breivik, for eksempel. Multikultur er ikke uten problemer. Det oppstår lett misforståelser mellom folk som vil drepe og folk som tror de har rett til å leve. Bedre å ha riksgrensen imellom.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Branden skrev (2 timer siden):

Både i Tyskland, USA og andre steder er julen en høytid for muslimsk terror. Bil som rambukk, knivangrep og andre avvergede angrep er muslimenes hyllest til voldsguden allah. Ikke rart israel vil bli kvitt araberne som kaller seg palestinere. De er ikke annet enn islamister som hyller voldsideologien islam. Jødehat, kristenhat og homser går i samme sekk som vantro skitne folk. 

. Og jo flere man tar inn som "flyktninger" jo flere uskyldige drepes i allahs navn - allahu akbar. 

Vi har ikke glemt skytingen utenfor London pub, gjort av islamisten Zaniar Matapour, som den feigingen han er, forholdt han seg taus om motivet. Man er nok ikke en god muslim hvis man sladrer på allah

Terror i islams navn følger denne ideologien overalt i verden der den gis innpass - omtrent hver dag:
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30

• Liker 3
Lenke til kommentar
James G skrev (2 timer siden):

Bare ett lite problem: Når angriperne ikke har islam-bakgrunn, blir de ofte bare kalt «gunman» eller «skyttere» i stedet for «terrorister».

robin.thumb.jpg.a475b4ef3318e848c54efebc6c13b708.jpg

Og ingen her inne lager like mange tråder om disse tilfellene som det gjøres med tilfeller med gjerningsmenn med arabiske og afrikanske opphav.

Og jeg bare lurer såååå innmari på hvorfor.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Ja hvorfor importere terrorister fra arabistan når vi greier oss med de få vi har? Vi trenger ikke flere terrorister men færre så klart.

Det neste er vel import av jødehatere fra gaza som kommer under radaren som stakkarslige flyktninger? De har sammen med en rekke andre samfunn i midt-østen skapt sine egne grushauger. Men utad fremstår de som uskydlige ofre for krigene. Kriger som produseres i allahs navn i det uendelige. Og norske flyktninger sender pengebidrag hjem til landene de har flyktet fra  - betalt av NAV såklart. 

Det første man burde kreve av araberne som kommer til norge er at de tråkker på koranen og sier de ikke bekjenner seg til denne voldelige ideologien. Men det vil de ikke, istedet går de rundt og sverger til koranen og deres voldelige tilhengere, islamister og terrorister. 

Ingen av dem skjemmes i allahs navn - allahu akbar

Endret av Branden
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Branden skrev (45 minutter siden):

Det første man burde kreve av araberne som kommer til norge er at de tråkker på koranen og sier de ikke bekjenner seg til denne voldelige ideologien.

Ja, akkurat. Det skrev i Koranen

'Tro ikke at jeg er kommet for å bringe fred på jorden. Jeg er ikke kommet for å bringe fred, men sverd.

Jeg er kommet for å sette skille: Sønn står mot far, datter mot mor, svigerdatter mot svigermor, og en manns husfolk er hans fiender.

Den som elsker far eller mor mer enn meg, er meg ikke verdig. Den som elsker sønn eller datter mer enn meg, er meg ikke verdig. '

Uff, vent...

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Branden skrev (56 minutter siden):

Ja hvorfor importere terrorister fra arabistan når vi greier oss med de få vi har? Vi trenger ikke flere terrorister men færre så klart.

Det neste er vel import av jødehatere fra gaza som kommer under radaren som stakkarslige flyktninger? De har sammen med en rekke andre samfunn i midt-østen skapt sine egne grushauger. Men utad fremstår de som uskydlige ofre for krigene. Kriger som produseres i allahs navn i det uendelige. Og norske flyktninger sender pengebidrag hjem til landene de har flyktet fra  - betalt av NAV såklart. 

Det første man burde kreve av araberne som kommer til norge er at de tråkker på koranen og sier de ikke bekjenner seg til denne voldelige ideologien. Men det vil de ikke, istedet går de rundt og sverger til koranen og deres voldelige tilhengere, islamister og terrorister. 

Ingen av dem skjemmes i allahs navn - allahu akbar

Bare fordi du ikke aksepterer koranen så skal Muslimer tråkke på den og benekte sin tro? Herregud hører du ikke hvor religiøs rasistisk det er?

• Liker 2
Lenke til kommentar
AtterEnBruker skrev (2 timer siden):

Og ingen her inne lager like mange tråder om disse tilfellene som det gjøres med tilfeller med gjerningsmenn med arabiske og afrikanske opphav.

Og jeg bare lurer såååå innmari på hvorfor.

Sannsynligvis fordi typisk skoleskyting i USA ikke har noe med folkevandring fra MENA og Afrika, samt islamsk terror i Europa å gjøre.

Mer med vanvittig våpenlovgivning - og et samfunn som skaper mange "tapere" kanskje.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Det er ingenting som heter religiøs rasisme. Og islam har nok lite eller ingenting med religion å gjøre forøvrig. Muslimer er fanget i et påtvunget sosialt diktatur, hvor de som ikke gidder dette tullet blir frosset ut eller enda verre kverket av sine egne. 

Finnes det eksempler på mirakler beskrevet i koranen (manual of violence), som allah, eller mohammed har gjort? 

mohammed var forøvrig en kamelselger (altså dagens bruktbilselgere) før han fant på å samle seg en hær av folk som ble påtvunget sosiale normer i frykt som etterhvert ble kalt islam. Innholdet var selvsagt voldelig slik det har vært frem til i dag

Allahu akbar med disse ordene drepes folk til ære for voldsguden 

Endret av Branden
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Branden skrev (6 timer siden):

Det er ingenting som heter religiøs rasisme. Og islam har nok lite eller ingenting med religion å gjøre forøvrig. Muslimer er fanget i et sosialt diktatur, hvor de som ikke gidder dette tullet blir frosset ut eller enda verre kverket av sine egne. 

Finnes det eksempler på mirakler beskrevet i koranen (manual of violence), som allah, eller mohammed har gjort? 

mohammed var forøvrig en kamelselger (altså dagens bruktbilselgere) før han fant på å samle seg en hær av folk som ble påtvunget sosiale normer i frykt som etterhvert ble kalt islam. Innholdet var selvsagt voldelig slik det har vært frem til i dag

Hvor mange ganger har du lest Koranen? 

Hvor mye har DU studert hva Islam faktisk er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Branden skrev (6 timer siden):

Det er ingenting som heter religiøs rasisme. Og islam har nok lite eller ingenting med religion å gjøre forøvrig. Muslimer er fanget i et sosialt diktatur, hvor de som ikke gidder dette tullet blir frosset ut eller enda verre kverket av sine egne. 

Mange mirakler ble utført av profeten Mohammad salla.jpg med Guds tillatelse. Mange mennesker var vitne til disse miraklene. For eksempel:

n  Da de vantro i Mekka spurte profeten Mohammad salla.jpg om han kunne vise dem et mirakel, så viste han dem splittingen av månen.1

n  Et annet mirakel var da vannet rant fra fingrene til Mohammad salla.jpg. Hans følgesvenner ble en gang tørste og de hadde ikke noe vann, bortsett fra litt vann i en beholder. De kom til ham og fortalte at de ikke hadde noe vann til å vaske seg for bønn, og at de heller ikke hadde noe drikkevann bortsett fra det som var i beholderen. Mohammad salla.jpg la så sin hånd i beholderen, og vannet begynte å strømme ut mellom fingrene hans. Så drakk de og vasket seg for bønn. De var femtenhundre følgesvenner.2

Også mange andre mirakler ble utført av ham eller hendte med ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Taylor skrev (22 minutter siden):

Mange mirakler ble utført av profeten Mohammad salla.jpg med Guds tillatelse. Mange mennesker var vitne til disse miraklene. For eksempel:

n  Et annet mirakel var da vannet rant fra fingrene til Mohammad salla.jpg. Hans følgesvenner ble en gang tørste og de hadde ikke noe vann, bortsett fra litt vann i en beholder. De kom til ham og fortalte at de ikke hadde noe vann til å vaske seg for bønn, og at de heller ikke hadde noe drikkevann bortsett fra det som var i beholderen. Mohammad salla.jpg la så sin hånd i beholderen, og vannet begynte å strømme ut mellom fingrene hans. Så drakk de og vasket seg for bønn. De var femtenhundre følgesvenner.2

Også mange andre mirakler ble utført av ham eller hendte med ham.

Virker for meg, som en muslimsk versjon, av Jesus som gjorde vann til vin og mettet 5000 mennesker, med to fisker og fem broed.

Like usannlynlige, alle disse historiene.

Endret av Karltorbj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (Akkurat nå):

Virker for meg, som en muslimsk versjon, av Jesus som gjorde vann til vin og mettet 5000 mennesker, med to fisker og fem broed.

Like usannlynlige begge to.

Jeg var ikke der så har ingen grunn til å dømme verken Jesus eller Muhammad. At folk ikke tror på mirakler som er utført før dere egen tid er ikke mitt problem

• Liker 1
Lenke til kommentar
Taylor skrev (15 minutter siden):

Jeg var ikke der så har ingen grunn til å dømme verken Jesus eller Muhammad. At folk ikke tror på mirakler som er utført før dere egen tid er ikke mitt problem

At dere tror paa de historiene, som hoerer til, den troen dere tror paa, suger oss for mye energi.

Destruktivt, der noen av resultatene, blir terrorisme.

Det er vel ikke avgjort, om denne hendelsen, er muslimsk relatert heller?

Endret av Karltorbj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (2 minutter siden):

At dere tror paa de historiene, som hoerer til, den troen dere tror paa, suger oss for mye energi.

Karltorbj skrev (2 minutter siden):

Hvorfor suger min tro energi ut av deg?

Vet du hva min tro er da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...