Rusty Skrevet torsdag kl 09:11 Del Skrevet torsdag kl 09:11 Hei, noen som vet om TV2 app overstyrer innstillinger som er satt på AppleTV? Jeg setter videokvalitet til 720p i AppleTV sine innstillinger for videokvalitet. Men mistenker at TV2 sin app overstyrer til 1080p. Jeg mener at bildet ser likt ut før og etter at jeg satt ned til 720. Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet torsdag kl 23:22 Del Skrevet torsdag kl 23:22 Om du setter 720p i innstillingene så er det det Apple TV gir ut. Om en app velger å servere 1080p så blir det nedskalert. Men om kvaliteten er så som så i utgangspunktet pga tung komprimering eller andre ting så er det ikke nødvendigvis så lett å se forskjell. Lenke til kommentar
Trulss Skrevet fredag kl 16:40 Del Skrevet fredag kl 16:40 Innstillingene må normalt gjøres i appen om man ønsker strupe dataforbruket. Slik har jeg forstått at det virker, men kan jo ta feil. Det å strupe dataforbruket på AppleTv eller android-tv er vel ikke noe som lar seg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå