Piggsvinet Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hallo alle sammen, er det noen som skal på TG i vikingskipet eller.. ejg skal dit.. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Uff nei, orker ikke å reise så langt Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 jepp... Skal HVIS jeg får biletter... Håper jeg får det da:P Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) *sukk* Kan dere ikke bruke lan kategorien når dere snakker om sånt? Det er forøvrig flere tråder om TG, mener de ligger under spill > lan parties elns. Takk for oppmerksomheten. Edit: For dere om ikke gidder å dra fingeren deres over til riktig kategori; http://forum.hardware.no/index.php?showforum=159 Endret 16. januar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Kanskje, men pcen er såå tung. Særlig skjermen Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 jeg skal dit om jeg får billett selvsagt.. men regner med att det skal gå greit. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jada, hadde tenkt meg en tur hvis det hadde vært mulig å få tak i billetter Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Vil presisere at TG faktisk ikke er et "LAN-party" men et dataparty. Jeg er ikke interessert i å kverulere med folk som roper "w00t n00b, leet CS ass!" etc. og nekter å godta at det faktisk finnes en forskjell på TG og "LAN-parties" (som er en veldig dårlig betegnelse forresten), men hvis du er en av disse som bare ikke klarer å wrappe hodet rundt at det faktisk skjer andre ting på TG enn spilling og nedlastning, vennligst ta en titt på denne siden som forklarer det hele ganske enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå