Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 19:21 Del Skrevet onsdag kl 19:21 Boing_80 skrev (4 minutter siden): Er du både Gjest og Monster (brukernavnet)? Tydligvis 🤣 blir automatisk gjest når jeg er anonym. Glemte å trykke på anonym i sta. Liker best å være anonym siden dette er så sårt tema. Men jeg bruker uansett ikke samme nick name andre plasser så det har egentlig ikke noe å si Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 20:02 Del Skrevet onsdag kl 20:02 Boing_80 skrev (5 timer siden): Les det jeg skrev en gang til. Jeg brukte peodofili som et eksempel. Ok leste en gang til nå. Jeg har faktisk vært sammen med en pedofil en gang og som har misbrukt flere barn inkludert sitt eget og sittet inne to ganger (som jeg vet om) . Han ventet på soning da jeg møtte han og fikk meg til å tro på at han var uskyldig dømt pga folk som ville ødelegge livet hans. Han var veldig god til å manipulere og klarte å manipulere meg og flere. Bedro meg og ei venninne samtidig. Det var en episode om han på "Norge bak fasaden" hvor ex kona og sønnen hans er med sammen med barnevernet. Husker ikke helt hva episoden het nå men hvis noen vil se den så skal jeg lete til jeg finner den. Har slitt med traumer etter det. Men han klarte jeg å skru av følelsene for helt og føler bare hat. Jeg synes det å misbruke barn er værre enn å drepe noen fordi de barna som opplever det må leve med traumene livet ut. Jeg har ikke jobbet innen rusomsorgen men jeg sliter nok med traumer fra tidligere relasjoner med denne psykopat xn som misbrukete barn og hatt xr med rusproblematikk og med andre problemer som har gått utover meg selv ikke de bse psykopater men drittsekker. Har også hatt en nabo som var psykopat som ikke behandlet de rundt seg bra og vi boder i dsmme hus hvor det var lydt. Jeg kontaktet barnevernet og fikk masse problemer etterpå og måtte flytte. Alt dette har pågått over flere år så jeg trodde ikke det var mulig å være så uheldig. Derfor har jeg ikke villet innse dette med jsb siste sikkert. Sårt å innse at jeg bare rilrrekker meg folk som vil andre vondt. Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 20:24 Del Skrevet onsdag kl 20:24 Boing_80 skrev (6 timer siden): I denne tiden vi lever i der alt skal være lov har jeg ikke annet å si enn at du bør oppsøke profesjonell hjelp. Du skriver at du ser hele mennesket. Javisst kan vi se den hele personen som egentlig er en pedofil. Men visse ting kan det bare ikke være aksept for og noen ganger må vi nettopp se delene ved et menneske for ikke å miste perspektivet fullstendig. Vi er liksom ikke i en unntakstilstand der drap er legitimt for å overleve. Det kan være at du har større psykologiske problemer enn morderen. Om du er i en eller annen jobb som går ut på å gi omsorg til rusmisbrukere etc. bør du be om å få veiledning for det kan hende at du ikke klarer å skille mellom ting. Slikt kan skje når vi blir emosjonelt investerte i noen og vi selv bærer på psykiske traumer. Fant nå episoden om han xn. "Barnas beste" heter den. Men han er ikke med i eopdpden selv logisk nok men sønnen og ex kona hans er med der og hjelpeapparat i bv som har vært rundt dems sak. Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå