Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 10:20 Del Skrevet onsdag kl 10:20 For noen år tilbake hadde jeg en affære med en som har fått meg til å tro at han har drept folk for penger. Han har slitt med rus i mange år og jeg forstår det slik at han egentlig ikke vil gjøre fæle ting men blir presset av folk han skylder penger. Derfor sliter han med selvhat som han lar gå urober andre som er glad i han. Det hender fremdeles at mine følelser for han plutselig blisser opp igjen og jeg savner intimiteten vi hadde. Jeg har aldri før opplevd så intense følelser for noen andre selv om jeg har flere forhold bak meg og har hatt flere partnere og ons. Jeg føler meg rett og slett dum som kan like en sånn person og synes synd på han for at han har hatt det livet. Tenker at han burde tenkt over konsekvenser for det å skylde penger for narkotika i et sånt miljø og at det kan gå så langt at man må gjøre groteske ting for å ikke bli torturert og drept selv av andre torpedoer. Men det er vel lett for meg å si som ikke har rørt narkotika før. Men jeg blir bare så sårbar når sånne mennesker kommer under huden min og får meg til å bli glad i dem. Jeg tenker at jeg er for god for sånne og tenker at jeg må ha msnfem på selvrespekt siden jeg har latt et sånt menneske røre kroppen min og fått meg forelsket i seg. Samtidig føler jeg en omsorg for folk som sliter med rus når de har hatt en vond barndom som har gjort at de havner der de er. Men når folk går så langt som å torturere, kidnappe og drepe folk for penger føler jeg at det blir feil å synes synd på dem selv om de kanskje har blitt presset til det. Jeg tenker at det burde de tenkt på før det gikk så langt. Men nå har jeg null peiling på hvordan det er å være sbjen av rus. Så jeg har vel ikke så mye jeg kan uttale meg om. Jeg blir bare så irritert på meg selv for at følelsene dukker opp innomem sånn flere år etter. Han vet også hvor intense følelser jeg hadde og det virker som han bare synes jeg hadde godt av å lide og ikke brydde seg. Jeg må vel bare tilgi meg selv og han og akseptere at jeg har de følelsene jeg har selv om det aldri kunne blitt noe. Jeg kunne aldri delt livet med han uansett. Problemet mitt er at jeg ser hele mennesket og ikke bare handlingene. Skulle ønske jeg var som mange andre som kun ser handlingene og klarer å slå av alle følelser ut ifra handlinger. Jeg klarer det hvis det er snakk om folk som mishandler barn og dyr. Men når det er snakk om folk som kanskje blir tvunget til å gjøre vonde ting føler jeg sympati for dem selv om de kunne unngått det ved å ikke begynne med rus. Jeg måtte bare få det ut en plass. Er det flere som kjenner seg igjen? Jeg føler meg som et dårlig menneske når jeg tenker på de som han eventuelt har gjort fæle ting mot som er uskuldige. Jeg vet ikke om det er sant at han har drept folk eller om han bare leker med hue mitt. Fordi han har ikke blitt tatt enda i noe og blitt satt i fengsel. Jeg skulle ønske alt dette var en vond drøm.. skulle ønske at han var den jeg kinne ønske at han var uten å ha gjort alt det fæle. Uansett så er han sammen med noen andre nå da. Men jeg tenker tilbake i tid. Da hadde ikke ting blitt sånn. Han fikk meg til å bli forelsket i han. La an på meg og etter vi hadde nøet intime så ser han meg inni øinene å sier. "Du burde ikke like meg for jeg er en egentlig slem".. Litt sent da eller? Skjønner ikke hvorfor han skulle få meg på kroken først og så si det etterpå.. utrolig dårlig gjort mot meg. Kunne latt meg være. Jeg burde hate han egentlig Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Taylor Skrevet onsdag kl 10:39 Del Skrevet onsdag kl 10:39 Gjest 73fdf...71d skrev (13 minutter siden): For noen år tilbake hadde jeg en affære med en som har fått meg til å tro at han har drept folk for penger. Han har slitt med rus i mange år og jeg forstår det slik at han egentlig ikke vil gjøre fæle ting men blir presset av folk han skylder penger. Derfor sliter han med selvhat som han lar gå urober andre som er glad i han. Det hender fremdeles at mine følelser for han plutselig blisser opp igjen og jeg savner intimiteten vi hadde. Jeg har aldri før opplevd så intense følelser for noen andre selv om jeg har flere forhold bak meg og har hatt flere partnere og ons. Jeg føler meg rett og slett dum som kan like en sånn person og synes synd på han for at han har hatt det livet. Tenker at han burde tenkt over konsekvenser for det å skylde penger for narkotika i et sånt miljø og at det kan gå så langt at man må gjøre groteske ting for å ikke bli torturert og drept selv av andre torpedoer. Men det er vel lett for meg å si som ikke har rørt narkotika før. Men jeg blir bare så sårbar når sånne mennesker kommer under huden min og får meg til å bli glad i dem. Jeg tenker at jeg er for god for sånne og tenker at jeg må ha msnfem på selvrespekt siden jeg har latt et sånt menneske røre kroppen min og fått meg forelsket i seg. Samtidig føler jeg en omsorg for folk som sliter med rus når de har hatt en vond barndom som har gjort at de havner der de er. Men når folk går så langt som å torturere, kidnappe og drepe folk for penger føler jeg at det blir feil å synes synd på dem selv om de kanskje har blitt presset til det. Jeg tenker at det burde de tenkt på før det gikk så langt. Men nå har jeg null peiling på hvordan det er å være sbjen av rus. Så jeg har vel ikke så mye jeg kan uttale meg om. Jeg blir bare så irritert på meg selv for at følelsene dukker opp innomem sånn flere år etter. Han vet også hvor intense følelser jeg hadde og det virker som han bare synes jeg hadde godt av å lide og ikke brydde seg. Jeg må vel bare tilgi meg selv og han og akseptere at jeg har de følelsene jeg har selv om det aldri kunne blitt noe. Jeg kunne aldri delt livet med han uansett. Problemet mitt er at jeg ser hele mennesket og ikke bare handlingene. Skulle ønske jeg var som mange andre som kun ser handlingene og klarer å slå av alle følelser ut ifra handlinger. Jeg klarer det hvis det er snakk om folk som mishandler barn og dyr. Men når det er snakk om folk som kanskje blir tvunget til å gjøre vonde ting føler jeg sympati for dem selv om de kunne unngått det ved å ikke begynne med rus. Jeg måtte bare få det ut en plass. Er det flere som kjenner seg igjen? Jeg føler meg som et dårlig menneske når jeg tenker på de som han eventuelt har gjort fæle ting mot som er uskuldige. Jeg vet ikke om det er sant at han har drept folk eller om han bare leker med hue mitt. Fordi han har ikke blitt tatt enda i noe og blitt satt i fengsel. Jeg skulle ønske alt dette var en vond drøm.. skulle ønske at han var den jeg kinne ønske at han var uten å ha gjort alt det fæle. Uansett så er han sammen med noen andre nå da. Men jeg tenker tilbake i tid. Da hadde ikke ting blitt sånn. Han fikk meg til å bli forelsket i han. La an på meg og etter vi hadde nøet intime så ser han meg inni øinene å sier. "Du burde ikke like meg for jeg er en egentlig slem".. Litt sent da eller? Skjønner ikke hvorfor han skulle få meg på kroken først og så si det etterpå.. utrolig dårlig gjort mot meg. Kunne latt meg være. Jeg burde hate han egentlig Anonymous poster hash: 73fdf...71d Du trenger ikke hate han. Om han faktisk har blitt tvunget til å drepe andre så er han i en situasjon der han ikke har hatt en annen mulighet, uten å vite det så kan han ha fryktet for sitt egent liv i de situasjonene og handlet ut i fra dette. Handlingen han har gjort er selvfølgelig ikke en god handling, men mellom deg og hand så kan du tilgi han om du klarer. Slik jeg forstår det du skriver så har han hatt rusproblemer, jeg ville fokusert på å gi han den hjelpen han trenger innen dette og mye støtte il han trenge også. 1 Lenke til kommentar
majer Skrevet onsdag kl 11:16 Del Skrevet onsdag kl 11:16 (endret) En som bruker illegale rusmidler finansierer gjerne prostitusjon og menneskehandel- ofte med barn. Jeg kan ikke forstå at du ikke blir kvalm bare av tanken. Men folk er forskjellige. Hva tenker du selv om at du har gått inn i forhold der du har hatt mindre intense følelser? Har du vært åpen om det med de du har vært sammen med? Du kan finne folk med vond barndom som allikevel har klart seg godt Endret onsdag kl 11:17 av majer Oppklaring 1 Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 11:22 Del Skrevet onsdag kl 11:22 Taylor skrev (31 minutter siden): Du trenger ikke hate han. Om han faktisk har blitt tvunget til å drepe andre så er han i en situasjon der han ikke har hatt en annen mulighet, uten å vite det så kan han ha fryktet for sitt egent liv i de situasjonene og handlet ut i fra dette. Handlingen han har gjort er selvfølgelig ikke en god handling, men mellom deg og hand så kan du tilgi han om du klarer. Slik jeg forstår det du skriver så har han hatt rusproblemer, jeg ville fokusert på å gi han den hjelpen han trenger innen dette og mye støtte il han trenge også. Jeg prøvde å hjelpe han men han har bare vært kald og avvisende og holdt på med xn sin i tillegg til meg. Jeg har snakket med henne og han har drevet psykisk terror og vold mot henne også prøvd å isolere henne og få alle mot henne. Han har oppført seg som en psykopat mot både henne og meg. Men jeg vet ikke om han er det eller har oppført seg sånn fordi han har vært i en presset situasjon. Er nok andre som hjelper han nå og jeg tror han har kommet ut av det nå. Men han har såret meg på samme måte for mange år tilbake også i 2014. Så kom han tilbake i livet mitt i 2019 og såret meg på samme måte igjen . Det er akkurat som om at han skal straffe meg fordi han vet at han ikke er bra for meg ved å gjøre sånn at jeg får følelser for han og lider etterpå også gir han meg silent treatment når jeg prøver å holde kontakten. Så henger han meg ut på facebook og skriver at jeg har prøvd å tvinge han til å like meg. Dette har han gjort mot meg to ganger. Og det er han som har oppsøkt meg og sjekket meg opp og lagt an på meg hver gang. Virker som han synes det er gøy å såre meg. Eller at han er usikker på om han kan dele alt med meg og stole på meg og vet at våre liv ikke passer sammen. Derfor må han få meg til å føle meg slem når vi har rota sammen og få meg til å føle at det er jeg som sårer han. Også sier han til alle andre at jeg er innpåsliten osv. Helt sykt. Men Nei jeg trenger sikkert ikke å hste han. Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 11:28 Del Skrevet onsdag kl 11:28 majer skrev (7 minutter siden): En som bruker illegale rusmidler finansierer gjerne prostitusjon og menneskehandel- ofte med barn. Jeg kan ikke forstå at du ikke blir kvalm bare av tanken. Men folk er forskjellige. Hva tenker du selv om at du har gått inn i forhold der du har hatt mindre intense følelser? Har du vært åpen om det med de du har vært sammen med? Du kan finne folk med vond barndom som allikevel har klart seg godt Jeg har ikke hatt noen forhold etter dette med han. Glemte å skrive det i tråden. Jeg tror ikke han selger barn som sex slaver hvis det var det du mener? Han er ikke noen hallik på vestkanten. Mer byggetulling og redneck type som kjører sliten amerikaner og henger på bensinstasjonen. Men man trenger vel ikke nødvendigvis å gå med stress koffert og dress for å drive med det. Selfølgelig er det kvalmt hvis det hadde vært tilfelle 😱 Og ja det siste du skriver er jeg enig i. Man har faktisk ett valg. Så egentlig er han en narsissistisk stakkars meg type. Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Taylor Skrevet onsdag kl 11:29 Del Skrevet onsdag kl 11:29 Gjest 73fdf...71d skrev (3 minutter siden): Jeg prøvde å hjelpe han men han har bare vært kald og avvisende og holdt på med xn sin i tillegg til meg. Jeg har snakket med henne og han har drevet psykisk terror og vold mot henne også prøvd å isolere henne og få alle mot henne. Han har oppført seg som en psykopat mot både henne og meg. Men jeg vet ikke om han er det eller har oppført seg sånn fordi han har vært i en presset situasjon. Er nok andre som hjelper han nå og jeg tror han har kommet ut av det nå. Men han har såret meg på samme måte for mange år tilbake også i 2014. Så kom han tilbake i livet mitt i 2019 og såret meg på samme måte igjen . Det er akkurat som om at han skal straffe meg fordi han vet at han ikke er bra for meg ved å gjøre sånn at jeg får følelser for han og lider etterpå også gir han meg silent treatment når jeg prøver å holde kontakten. Så henger han meg ut på facebook og skriver at jeg har prøvd å tvinge han til å like meg. Dette har han gjort mot meg to ganger. Og det er han som har oppsøkt meg og sjekket meg opp og lagt an på meg hver gang. Virker som han synes det er gøy å såre meg. Eller at han er usikker på om han kan dele alt med meg og stole på meg og vet at våre liv ikke passer sammen. Derfor må han få meg til å føle meg slem når vi har rota sammen og få meg til å føle at det er jeg som sårer han. Også sier han til alle andre at jeg er innpåsliten osv. Helt sykt. Men Nei jeg trenger sikkert ikke å hste han. Anonymous poster hash: 73fdf...71d Det er leit å høre at du går igjennom alt dette, og ut ifra den nye informasjonene du gir, så høres det ut som om at du kanskje ikke bør ha kontakt med han, fordi han har såret deg og fortsetter sitt "spill" Nå er jeg ingen lege eller psykolog, men det høres ut som om han har noen narsissistiske trekke eller en form for psykopat trekk, har selv erfaring med nær slektning som er psykopat så kjenner igjen en del av trekken du beskriver 1 1 Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 11:34 Del Skrevet onsdag kl 11:34 Taylor skrev (2 minutter siden): Det er leit å høre at du går igjennom alt dette, og ut ifra den nye informasjonene du gir, så høres det ut som om at du kanskje ikke bør ha kontakt med han, fordi han har såret deg og fortsetter sitt "spill" Nå er jeg ingen lege eller psykolog, men det høres ut som om han har noen narsissistiske trekke eller en form for psykopat trekk, har selv erfaring med nær slektning som er psykopat så kjenner igjen en del av trekken du beskriver Ja jeg tror også at han er psykopat. Men han driver ikke sånt spill med alle.. jeg har hørt av andre som kjenner andre tidligere xer av han at han bare var snill mot dem. Så da føler jeg liksom at det er min skyld at han behandler nettop meg dårlig. Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Taylor Skrevet onsdag kl 11:40 Del Skrevet onsdag kl 11:40 Gjest 73fdf...71d skrev (3 minutter siden): Ja jeg tror også at han er psykopat. Men han driver ikke sånt spill med alle.. jeg har hørt av andre som kjenner andre tidligere xer av han at han bare var snill mot dem. Så da føler jeg liksom at det er min skyld at han behandler nettop meg dårlig. Anonymous poster hash: 73fdf...71d En psykopat velger ut noen han/hun ser som sitt "bytte" og andre mennesker vil ikke legge merke til denne oppførselen da psykopaten skjuler seg bak å være hyggelig og snill mot dem. Dessverre har en psykopat flere sider ved seg, så det er vanskelig å finne svarene for dem som ikke er nære og som ser hva psykopaten gjør med sine offere. 1 Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 11:44 Del Skrevet onsdag kl 11:44 majer skrev (26 minutter siden): En som bruker illegale rusmidler finansierer gjerne prostitusjon og menneskehandel- ofte med barn. Jeg kan ikke forstå at du ikke blir kvalm bare av tanken. Men folk er forskjellige. Hva tenker du selv om at du har gått inn i forhold der du har hatt mindre intense følelser? Har du vært åpen om det med de du har vært sammen med? Du kan finne folk med vond barndom som allikevel har klart seg godt Jeg missforsto litt. Leste svaret ditt nå og ja du mener at når folk bruker rusmidler bidrar de til menneskehandel siden de som driver menneskehandel er avhengig av rusbrukere for å tjene penger. Det er jo faktisk sant. Ts Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Sovna Skrevet onsdag kl 12:08 Del Skrevet onsdag kl 12:08 Gjest 73fdf...71d skrev (1 time siden): For noen år tilbake hadde jeg en affære med en som har fått meg til å tro at han har drept folk for penger. Ligger en naturlig skepsis fra deg allerede i din første setningen. Hvor mange har ikke blitt utsatt for manipulasjon og fantasi fortellinger fra mennesker som er rusavhengige? Burde være mulig å sjekke ut sannhetsgehalten i historiene denne fyren forteller deg. Det kunne også vært slik at du likevel synes det er greit med en sterk kriminell fortid. Seriemordere og all verdens verste monstere av noen mennesker mottar tonnevis med kjærlighets/frierbrev. Breivik fikk på ett år 800 stk. 1 Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 12:31 Del Skrevet onsdag kl 12:31 Sovna skrev (18 minutter siden): Ligger en naturlig skepsis fra deg allerede i din første setningen. Hvor mange har ikke blitt utsatt for manipulasjon og fantasi fortellinger fra mennesker som er rusavhengige? Burde være mulig å sjekke ut sannhetsgehalten i historiene denne fyren forteller deg. Det kunne også vært slik at du likevel synes det er greit med en sterk kriminell fortid. Seriemordere og all verdens verste monstere av noen mennesker mottar tonnevis med kjærlighets/frierbrev. Breivik fikk på ett år 800 stk. Helt sykt 😱😱😱 har vel noe med at sånne vekker ett slags mors instinkt. At man vil redde dem. Men litt forskjell på det Breivik gjorde og det å bli presset til ting av andre torpedoer. Men jeg er usikker på han fyren jeg snakker om om han synes det er morsomt å drepe og liker det han gjør eller om han hater seg selv. Han signaliserer begge deler så det virker ikke som han vet selv hvem han er hvis jeg kan si det på den måten. Kanskje han har flere personligheter Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet onsdag kl 13:19 Del Skrevet onsdag kl 13:19 Gjest 73fdf...71d skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke om det er sant at han har drept folk eller om han bare leker med hue mitt. Har du snakket med politiet, det er det første du burde gjøre om en person innrømmer drap foran deg, ikke minst med tanke på egen sikkerhet, ingen liker et vitne. Det er sikkert okseskit uansett, men jeg hadde luftet dette for snut snarest. 1 Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 14:09 Del Skrevet onsdag kl 14:09 skaftetryne32 skrev (48 minutter siden): Har du snakket med politiet, det er det første du burde gjøre om en person innrømmer drap foran deg, ikke minst med tanke på egen sikkerhet, ingen liker et vitne. Det er sikkert okseskit uansett, men jeg hadde luftet dette for snut snarest. Jeg har sagt alt til politiet og anmeldt han for trusler mot meg. Fikk han til å innrømme ting på meldinger og tok bilder av alt. Men han er en kjenning av politiet og politiet i distriktet her tror han ikke er noe farlig 😫 Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet onsdag kl 14:11 Del Skrevet onsdag kl 14:11 (endret) Gjest 73fdf...71d skrev (3 timer siden): For noen år tilbake hadde jeg en affære med en som har fått meg til å tro at han har drept folk for penger. Han har slitt med rus i mange år og jeg forstår det slik at han egentlig ikke vil gjøre fæle ting men blir presset av folk han skylder penger. Derfor sliter han med selvhat som han lar gå urober andre som er glad i han. Det hender fremdeles at mine følelser for han plutselig blisser opp igjen og jeg savner intimiteten vi hadde. Jeg har aldri før opplevd så intense følelser for noen andre selv om jeg har flere forhold bak meg og har hatt flere partnere og ons. Jeg føler meg rett og slett dum som kan like en sånn person og synes synd på han for at han har hatt det livet. Tenker at han burde tenkt over konsekvenser for det å skylde penger for narkotika i et sånt miljø og at det kan gå så langt at man må gjøre groteske ting for å ikke bli torturert og drept selv av andre torpedoer. Men det er vel lett for meg å si som ikke har rørt narkotika før. Men jeg blir bare så sårbar når sånne mennesker kommer under huden min og får meg til å bli glad i dem. Jeg tenker at jeg er for god for sånne og tenker at jeg må ha msnfem på selvrespekt siden jeg har latt et sånt menneske røre kroppen min og fått meg forelsket i seg. Samtidig føler jeg en omsorg for folk som sliter med rus når de har hatt en vond barndom som har gjort at de havner der de er. Men når folk går så langt som å torturere, kidnappe og drepe folk for penger føler jeg at det blir feil å synes synd på dem selv om de kanskje har blitt presset til det. Jeg tenker at det burde de tenkt på før det gikk så langt. Men nå har jeg null peiling på hvordan det er å være sbjen av rus. Så jeg har vel ikke så mye jeg kan uttale meg om. Jeg blir bare så irritert på meg selv for at følelsene dukker opp innomem sånn flere år etter. Han vet også hvor intense følelser jeg hadde og det virker som han bare synes jeg hadde godt av å lide og ikke brydde seg. Jeg må vel bare tilgi meg selv og han og akseptere at jeg har de følelsene jeg har selv om det aldri kunne blitt noe. Jeg kunne aldri delt livet med han uansett. Problemet mitt er at jeg ser hele mennesket og ikke bare handlingene. Skulle ønske jeg var som mange andre som kun ser handlingene og klarer å slå av alle følelser ut ifra handlinger. Jeg klarer det hvis det er snakk om folk som mishandler barn og dyr. Men når det er snakk om folk som kanskje blir tvunget til å gjøre vonde ting føler jeg sympati for dem selv om de kunne unngått det ved å ikke begynne med rus. Jeg måtte bare få det ut en plass. Er det flere som kjenner seg igjen? Jeg føler meg som et dårlig menneske når jeg tenker på de som han eventuelt har gjort fæle ting mot som er uskuldige. Jeg vet ikke om det er sant at han har drept folk eller om han bare leker med hue mitt. Fordi han har ikke blitt tatt enda i noe og blitt satt i fengsel. Jeg skulle ønske alt dette var en vond drøm.. skulle ønske at han var den jeg kinne ønske at han var uten å ha gjort alt det fæle. Uansett så er han sammen med noen andre nå da. Men jeg tenker tilbake i tid. Da hadde ikke ting blitt sånn. Han fikk meg til å bli forelsket i han. La an på meg og etter vi hadde nøet intime så ser han meg inni øinene å sier. "Du burde ikke like meg for jeg er en egentlig slem".. Litt sent da eller? Skjønner ikke hvorfor han skulle få meg på kroken først og så si det etterpå.. utrolig dårlig gjort mot meg. Kunne latt meg være. Jeg burde hate han egentlig Anonymous poster hash: 73fdf...71d I denne tiden vi lever i der alt skal være lov har jeg ikke annet å si enn at du bør oppsøke profesjonell hjelp. Du skriver at du ser hele mennesket. Javisst kan vi se den hele personen som egentlig er en pedofil. Men visse ting kan det bare ikke være aksept for og noen ganger må vi nettopp se delene ved et menneske for ikke å miste perspektivet fullstendig. Vi er liksom ikke i en unntakstilstand der drap er legitimt for å overleve. Det kan være at du har større psykologiske problemer enn morderen. Om du er i en eller annen jobb som går ut på å gi omsorg til rusmisbrukere etc. bør du be om å få veiledning for det kan hende at du ikke klarer å skille mellom ting. Slikt kan skje når vi blir emosjonelt investerte i noen og vi selv bærer på psykiske traumer. Endret onsdag kl 14:16 av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 14:36 Del Skrevet onsdag kl 14:36 Boing_80 skrev (24 minutter siden): I denne tiden vi lever i der alt skal være lov har jeg ikke annet å si enn at du bør oppsøke profesjonell hjelp. Du skriver at du ser hele mennesket. Javisst kan vi se den hele personen som egentlig er en pedofil. Men visse ting kan det bare ikke være aksept for og noen ganger må vi nettopp se delene ved et menneske for ikke å miste perspektivet fullstendig. Vi er liksom ikke i en unntakstilstand der drap er legitimt for å overleve. Det kan være at du har større psykologiske problemer enn morderen. Om du er i en eller annen jobb som går ut på å gi omsorg til rusmisbrukere etc. bør du be om å få veiledning for det kan hende at du ikke klarer å skille mellom ting. Slikt kan skje når vi blir emosjonelt investerte i noen og vi selv bærer på psykiske traumer. Han jeg snakker om her er da ikke pedofil! Men han gir meg inntrykk av at han har noe med Hagen saken å gjøre Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet onsdag kl 14:38 Del Skrevet onsdag kl 14:38 Gjest 73fdf...71d skrev (1 minutt siden): Han jeg snakker om her er da ikke pedofil! Men han gir meg inntrykk av at han har noe med Hagen saken å gjøre Anonymous poster hash: 73fdf...71d Les det jeg skrev en gang til. Jeg brukte peodofili som et eksempel. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet onsdag kl 14:39 Del Skrevet onsdag kl 14:39 Hagen saken faktisk.. Det var veldig spesifikt. Kontakt Politiet for all del. La oss få oppklaring i den saken. 1 1 Lenke til kommentar
Monster Skrevet onsdag kl 19:07 Del Skrevet onsdag kl 19:07 flamethower1234 skrev (4 timer siden): Hagen saken faktisk.. Det var veldig spesifikt. Kontakt Politiet for all del. La oss få oppklaring i den saken. Tro meg det har jeg gjort for flere år siden. Og sendt tips og forklaring til Tom Hagen sin advokat med alt det jeg har av meldinger og sånt. Men politiet her i distriktet tror bare at det er jeg som er psykotisk og gal 😫 Lenke til kommentar
Gjest 73fdf...71d Skrevet onsdag kl 19:11 Del Skrevet onsdag kl 19:11 Skal holde dere oppdatert. Når sannheten kommer frem hvis det er han jeg tror. Men jeg tror desverre aldri saken blir oppklart om de ikke finner Anne Elisabet hagen og får obdusert henne. Anonymous poster hash: 73fdf...71d Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet onsdag kl 19:14 Del Skrevet onsdag kl 19:14 Gjest 73fdf...71d skrev (3 minutter siden): Skal holde dere oppdatert. Når sannheten kommer frem hvis det er han jeg tror. Men jeg tror desverre aldri saken blir oppklart om de ikke finner Anne Elisabet hagen og får obdusert henne. Anonymous poster hash: 73fdf...71d Er du både Gjest og Monster (brukernavnet)? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå