SvUpP Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Fikk rensa tastaturet litt... Er et godt gammalt et, så det var "litt" skit der nede, bare ta en titt på detta Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Enjoy S. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Heisann! lurer på om jeg må rense mitt cordless desktop mx også.. klarte å søle fanta neddi det funker fint fortsatt da, men space knappen er litt seig.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Skulle det der være mye? I mitt gamle tastatur (nå i tastaturhimmelen pga. juice) var det som et lag filt inne i tastaturet, var litt godt, knappene ble så myke Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Fikk rensa tastaturet litt... Er et godt gammalt et, så det var "litt" skit der nede, bare ta en titt på detta Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Enjoy S. Ka farsken røyte du småen Endret 16. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Fikk rensa tastaturet litt... Er et godt gammalt et, så det var "litt" skit der nede, bare ta en titt på detta Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Enjoy S. Ka farsken røyte du småen Og det var ikke lite heller Du har vell ikke katt eller noe har du? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ligger smelta stratos i tastaturet mitt Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har et forholdsvis rent og fint tastatur nå, men det forrige... Det var ikke bra. Aner ikke hvor mye potetgull-krydder, middagsmat.., bruskliss, støv og annen faenskap det var oppi der Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 det så litt nasty ut. Åpner dere tastaturet når dere rrnser det? Jeg bare snur det opp ned ob banker ut skitten jeg. Bør jeg kanskje åpne det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Snappet bare ut printplata og heiv resten i oppvaskmaskinen, vips så hadde jeg nytt tastatur. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Fikk rensa tastaturet litt... Er et godt gammalt et, så det var "litt" skit der nede, bare ta en titt på detta Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Enjoy S. Ka farsken røyte du småen Og det var ikke lite heller Du har vell ikke katt eller noe har du? Vel, "katten" min er en samboer med langt svart hår Mvh. S. Edit: Trykkleif Endret 16. januar 2004 av SvUpP Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 er det ikke fare for att tegna på tastene kan bli borte når du vasker tastaturet? en venn av meg klarte hvertfall det, men så er ikke han den smarteste heller da. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 er det ikke fare for att tegna på tastene kan bli borte når du vasker tastaturet? en venn av meg klarte hvertfall det, men så er ikke han den smarteste heller da. *ler* Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) det så litt nasty ut. Åpner dere tastaturet når dere rrnser det? Jeg bare snur det opp ned ob banker ut skitten jeg. Bør jeg kanskje åpne det? Jeg kjøpte en kanne trykkluft på box. Dermed ble skiten samlet i slike dotter, før jeg tok ut noen strategiske taster for å få ut dottene. Tastaturet mitt er bygd med en taste-brønn, slik at jeg f.eks ikke ser noe kretskort eller lignende under tastene, og qwerty-tastene er adskilt fra f.eks nummertastene osv. Men jeg har også sett tastatur tatt med inn i dusjen med gode resultater Mvh. S. edit: Skriver som ei kråke i kveld Endret 16. januar 2004 av SvUpP Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har selv et "Asciibeger" .. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Har selv et "Asciibeger" .. Jau, skal ikke nekte på at det har dumpet "noe" aske nedi fra tid til annen Røyk og UT kan fort få følger Mvh. S. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 tastene henger sammen så jeg la en tynn håndduk på øverste rist som jeg la tastene på dermed spyler det ikke direkte på dem , så satte jeg resten nede og maskinen på lett vask og lot den gå på det i en ti minutters tid dermed var det gullende rent. Lenke til kommentar
above Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det de rvar jo helt sykt Utrolig mye støv og dritt det var! Har aldrig sett så mye støv og dritt fra et tastatur. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Det de rvar jo helt sykt Utrolig mye støv og dritt det var! Har aldrig sett så mye støv og dritt fra et tastatur. Jau, det er mitt elskede gamle Server-Tastatur (Compaq-server), så jeg har hatt det i ca 3 år nå, og dette er første rengjøring. Jeg tok også tastaturet fra en server som sikkert var året gammal når jeg tok det (uten at tastaturet hadde sett mye bruk det året ). Serveren ble satt opp i en moster-compaq-cpu-switch sak sammen med en 20-30 andre, så den trengte det ikke lengre Sinnsvakt gode tastatur Compaq sendte med serverne den gangen. Dette skiller jeg meg ikke med før det er ubrukelig Mvh. S. Lenke til kommentar
haackon Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Heisann!lurer på om jeg må rense mitt cordless desktop mx også.. klarte å søle fanta neddi det funker fint fortsatt da, men space knappen er litt seig.. KUlt, det samme skjedde med min MX også. Bare at her var det min elskede Tab-Xtra. Seig tastatur her og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå