lada1 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Jeg har ingen oppsiktvekkende spådommer for 2025. Noen som tør å dumme sge ut? Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Vel, alt kan skje etter 20 januar. Blir ihvertfall en travel dag for avisene 🤣 Litt tøysete fra meg. Så mye lekkasjer og hacks som er gjort de siste årene. Ser for meg en skikkelig bombe av en lekkasje i år. Tidligere har det vært hacks uten lekkasjer. Tilgangen til GPU / ASIC har blitt mye enklere. Så venter bare på en dehash / dekryptert torrent på flere TB. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar (endret) Jeg gjoer som Nostradamus, skriver i koder. Mangen sjokkerende overraskelser, i fra "vestkanten". Endret 1. januar av Karltorbj Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Karltorbj skrev (6 timer siden): Jeg gjoer som Nostradamus, skriver i koder. Mangen sjokkerende overraskelser, i fra "vestkanten". *debunked* Donald Trump? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå