NorsknRev Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Er det noen som har prøvd dette? Virker det, og i tilfelle: hvilken norsk operatør har du? Bruker du av din norske data/tale/sms-kvote. Jeg spør fordi en amerikansk operatør ikke belaster for roaming når du er på et utenlandsk trådløst nett. Det blir spennende å høre! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har opplevd flere ganger at jeg kan bruke WiFi tale med ice på Kiel ferga og i Tyskland. Nå er dette en stund siden, skal forsøke til sommeren i Sverige og Danmark. Det skal sies at jeg har hatt med to telefoner med ice abonnement der jeg har delt WiFi fra tvilling sim, i Tyskland. Da har jeg fått WiFi tale. Mulig det har noe med norsk ip adresse å gjøre? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 31. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2024 Det er akkurat det. ICE må skjønne på en eller annen måte at du er i utlandet, og tilpasse takseringen til det. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg forsøkte å ringe ut med WiFi tale på Color Lines WiFi nett, og ble ikke taksert i 2022 iallfall. Da unngår man Telenors nett på båten. Og WiFi er allerede betalt for. Så.. Altså jeg vet ikke jeg. 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå