lucky666 Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Alle mine velbrukte tastatur synger på siste verset. Kunne tenkt meg noen gode innspill på nytt, som blir brukt primært til gaming. Helst ikke rgb og må være kablet. Er ikke intressert i å betale tusenvis av kroner, så bør være litt budsjett Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Coop Obs og Clas Ohlson har budsjett vennlige alternativer. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Kjøpte et Razor Blackwidow Chroma for snart 10 år sida. Det har fått myye juling. Fortsatt like godt, kun med litt slitasje på S, D og space. Kan fint anbefale Blackwidow-serien basert på erfaringene med Chroma. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Wheeljack skrev (19 minutter siden): Kjøpte et Razor Blackwidow Chroma for snart 10 år sida. Det har fått myye juling. Fortsatt like godt, kun med litt slitasje på S, D og space. Kan fint anbefale Blackwidow-serien basert på erfaringene med Chroma. Jeg var uheldig med mitt Razer BlackWidow V4 tastatur (kjøpt hos Coop Obs) og måtte returnere det etter 2,5 måneder pga dobbelregistreringer på Enter-tasten. Se denne tråden. Endret 31. desember 2024 av backtoback typos 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Ah... god test. Gode tilbakemeldinger der, da er kanskje ikke V4-serien noe å satse på. Jeg snakker kun utifra det jeg har som er et første eller andre gen Blackwidow (tror jeg? - det blei kjøpt nytt i Januar 2015). Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar (endret) Da tar jeg turen til Clas og Obs i morgen. Takk for tilbakemeldinger👍 Endret 2. januar av lucky666 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Jeg fant denne samletesten hos tek.no fra 19. okt. 2024 -- har du lest den? Det beste, rimelige tastaturet til gaming Vi har prøvd 12 rykende ferske modeller. https://www.tek.no/samletest/i/zA6Amw/billig-gaming-tastatur 1 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar backtoback skrev (På 2.1.2025 den 19.58): Jeg fant denne samletesten hos tek.no fra 19. okt. 2024 -- har du lest den? Det beste, rimelige tastaturet til gaming Vi har prøvd 12 rykende ferske modeller. https://www.tek.no/samletest/i/zA6Amw/billig-gaming-tastatur Supert! Jeg bestilte et Sandberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå