Spillredaksjonen Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Varaordføraren blei avhengig av dataspel: – Spelte ufyseleg mykje – Det var høgda av avhengigheit og spelegalskap, seier Kristoffer Birkedal. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Mer enn det jeg spilte da jeg var yngre. Kunne holde på noen få timer om dagen på enten pc eller konsoll. Nå blir det maks en time om dagen hvis jeg er i form, da med Candy Crush Saga på mobilen. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg spiller nok en god del i voksen alder (44), men nå er det spill innenfor sjangrene 4X, storstrategi, ledelse og sanntidsstrategi. Slike spill tror jeg bare er bra for å holde hjernen i gang. Men så trener jeg tre ganger i uken kombinert med fullttidsjobb. Alt er bra, men med måte. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12 minutter siden Del Skrevet 12 minutter siden Brukt MASSE tid på WOW. Kunne jeg brukt tiden på noe annet fornuftig? Selvfølgelig. Angrer jeg? Nei. Andre ser på Farmen, Voice, Norske Talenter, Ex on the beach osv. Oss andre gamer og spiller sosialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå