3l33t3 Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Har nylig fått ny kattepus og har en laptop jeg bruker med windows 8 som den selvsagt elsker ligge på tastaturet. Er det mulig og slå av tastaturet slik at bate mus virker? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Kan du ikke skru maskinen helt av før pusen ligger på den? Windows 8 er forresten utdatert. Kan du ikke oppgradere? Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 31. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2024 Mannen med ljåen skrev (2 timer siden): Kan du ikke skru maskinen helt av før pusen ligger på den? Windows 8 er forresten utdatert. Kan du ikke oppgradere? Nei den brukes til random youtube som sovemedisin, er en gammel fra 2013 så tror ikke fpr oppgradert😬 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Sjekk om CatLock ("Cat-proof your keyboard today!") fungerer med Windows 8 😀 https://catlock.app/ Edit: "Katt-på-tastatur-simuleringen" min fungerte fint! Dette liker jeg ikke: Umulig å "Set Opacity" lik 0% (eller "disabled"), laveste innstillinge er opacity = 5%. Endret 31. desember 2024 av backtoback Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Har du bilde av pusen på PCen? 😻 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 3l33t3 skrev (9 timer siden): Er det mulig og slå av tastaturet slik at bare mus virker? Beklager, fikk først ikke med meg at musen skal virke når tastaturet er låst. 😺 Dette programmet fikser det: BlueLife KeyFreeze https://www.softpedia.com/get/Security/Lockdown/BlueLife-KeyFreeze.shtml Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden (endret) Mannen med ljåen skrev (På 31.12.2024 den 11.43): Har du bilde av pusen på PCen? 😻 Nå kan pus sitte på PCen uten og skrue ned volum, sette pc i ventemodus, åpne diverse programmer, takk for hjelp😸 Endret 6 timer siden av 3l33t3 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå