Gå til innhold

Politikk blir stadig mindre viktig.

Anbefalte innlegg

On 1/5/2025 at 12:40 AM, MKap said:

Slike sarkastiske merknadar blir vel litt stein i glashus

Da beklager jeg at det føltes sånn, jeg som trodde det var en solid betongvegg 🤠

On 1/5/2025 at 12:40 AM, MKap said:

Påstanden var at tilnærma(?) alle lovar som blir innførte i Noreg er dikterte frå EU. Då er det relevant å nemna at påstanden er direkte feil.

Så nå er det liksom MIN feil at enkelte forumbrukere ikke klarer å forstå norske setninger som har en litt over gjennomsnittet komplisert oppbygging, og derfor hiver ut påstander om mine meninger som ikke har opphav i virkeligheten ?

Liker ikke hva jeg skriver, nei vel. Men hvorfor skal det være så vanskelig å argumentere saklig ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
17 hours ago, geir__hk said:

Så nå er det liksom MIN feil at enkelte forumbrukere ikke klarer å forstå norske setninger som har en litt over gjennomsnittet komplisert oppbygging, og derfor hiver ut påstander om mine meninger som ikke har opphav i virkeligheten ?

Her er det du skreiv. Mi utheving.

On 1/2/2025 at 11:20 PM, geir__hk said:

Flink tallknuser du er. Nå spiller vel ikke den eksakte prosent-andel nye brüssel-lover så stor rolle all den tid de lovene som er gjort virksomme - som enten direkte eller indirekte et resultat av hva lovgiverne i brüssel måtte diktere - kommer til direkte ulempe for et ikke ubetydelig antall enkeltpersoner her til lands.

Det er vanskelig å lese det på annan måte. Uansett er det mindre viktig; oppfølgingsspørsmålet mitt var om du hadde forsøkt å bygge ei oversikt over EU-direktiv, eller om du baserte deg på magefølelse. Poenget med det var at magefølelse neppe ga representativt bilete, fordi du neppe er klar over veldig mange direktiv, spesielt dei som ikkje angår deg direkte, men kanskje gir deg fordeler i mange situasjoner.

Her er det du som eventuelt har formulert deg uklart.

17 hours ago, geir__hk said:

Liker ikke hva jeg skriver, nei vel. Men hvorfor skal det være så vanskelig å argumentere saklig ?

Det er sakleg å spørre om ting du ytrer i ein diskusjon. Usakleg ville vere å avvise argumentasjonen din fordi du har brunt hår.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...