Ufrivillig sølibat Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Hei, og god kveld! Dette er et spørsmål til deg om å delta i en anonym spørreundersøkelse som en del av min masteroppgave "På utsiden av intimitet - menns opplevelse av ufrivillig sølibati" fra Universitetet i Agder. Formålet er å øke kunnskap om menn som er ufrivillig single og uten seksuell intimitet, altså ufrivillig sølibat. Målet er å undersøke hvilke fortellinger, opplevelser og erfaringer mennene deler. Spesielt fokus vil det være på selvbildet og psykisk helse. Formålet med forskninger er å bidra til å synliggjøre en gruppe menn som ofte blir oversett i samfunnet. Dette er et spørsmål til deg om å delta i en anonym spørreundersøkelse som en del av min masteroppgave "På utsiden av intimitet - menns opplevelse av ufrivillig sølibati" fra Universitetet i Agder. For å svare på spørreundersøkelsen må du: *Identifisere deg selv som mann *Ikke hatt sex på over 2 år, selv om du har prøvd eller skulle ønske. *Du er over 18 år. *Du er tiltrukket til kvinner. https://www.survey-xact.no/LinkCollector?key=SMQ69SA3L53N 1 Lenke til kommentar
Gjest 1e8ee...1ce Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Du burde forandre testen. En incel er mer enn bare noen som er uheldig på sjekkern. De har en ond ideologi Anonymous poster hash: 1e8ee...1ce Lenke til kommentar
Gjest 2335e...a16 Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Du er på riktig forum. Nå håper jeg at de som er her inne faktisk deltar og bidrar i denne undersøkelsen, da det på sikt kan være hjelpsomt for situasjonen deres og menns helse. Anonymous poster hash: 2335e...a16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå