xrays Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg fikk plutselig fet fet skrift og sort outline og hvit skrift på mobil og hvite flekker på videoer og slikt på min mobil som er samsung galaxy ultra 23. prøver å ta skjermbilde men det vil merkelig nok ikke feste seg, da blir det normalt. Kan noen være så snill å hjelpe meg slik at jeg får dette tilbake til normalen? Takk. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Gå til Settings>Display>Font Settings Aktiver Default font og juster størrelsen. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 30. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2024 xrays skrev (13 timer siden): Jeg fikk plutselig fet fet skrift og sort outline og hvit skrift på mobil og hvite flekker på videoer og slikt på min mobil som er samsung galaxy ultra 23. prøver å ta skjermbilde men det vil merkelig nok ikke feste seg, da blir det normalt. Kan noen være så snill å hjelpe meg slik at jeg får dette tilbake til normalen? Takk. Fant ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå