Martelè Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Vil du si du anser noen som har få forhold på historikken sin (la oss si 3 og mindre), som mer selektive og seriøse? Eller vil du si at dette er et dårlig tegn? For å gjøre det enkelt, så la oss fokusere på de som er 25+ år gamle. Og her mener jeg altså monogame forhold. Forhåpentligvis går det bra med denne tråden, haha Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 For noen kanskje. Men jeg er ikke veldig opptatt av å imponere seksuelle puritanere. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Hvor mange forhold og partnere en person har hatt interesserer meg ikke. Det fører bare med seg ondskap som sjalusi. Denne interessen ble jeg kvitt tidlig i ungdommen, heldigvis. 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Dette varierer jo veldig da. Ville nok sett mer på hvorfor det ble slutt på forholdene. Endret 29. desember 2024 av Kassettspiller 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Bryr meg stort sett ikke om det. Men har en bekjent som har vært i type 100 forhold siste 10 årene, og dette synes jeg er litt fascinerende. (Setter det veldig på spissen nå, og det er hen's ord at det er faktiske forhold). Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Få lange er jo uten tvil bedre enn mange korte forhold. Ikke ett godt tegn om hen bytter partner hvert 3. år. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Det er er jo håpløst å vurdere. Jeg er 36 og har aldri vært i et forhold. Hvordan folk ønsker å tolke det blir opp til dem, men det er jo kun jeg som vet årsaken bak det. Endret 29. desember 2024 av torbjornhb 3 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 29. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2024 Duriello skrev (12 minutter siden): Bryr meg stort sett ikke om det. Men har en bekjent som har vært i type 100 forhold siste 10 årene, og dette synes jeg er litt fascinerende. (Setter det veldig på spissen nå, og det er hen's ord at det er faktiske forhold). Gud bedre! 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Martelè skrev (34 minutter siden): Vil du si du anser noen som har få forhold på historikken sin (la oss si 3 og mindre), som mer selektive og seriøse? Eller vil du si at dette er et dårlig tegn? For å gjøre det enkelt, så la oss fokusere på de som er 25+ år gamle. Og her mener jeg altså monogame forhold. Forhåpentligvis går det bra med denne tråden, haha De færreste går vel rundt og snakker om hvor mange forhold de har hatt. Hvor setter man egentlig grensen av hva vi kan kalle forhold da? Seriøse forhold har jeg bare hatt 3 av faktisk, av typen hvor man er sammen over en stund, treffer hverandre sine foreldre osv. Har i tillegg vært i et par forhold som ikke har utviklet seg på samme måte slik at det ble seriøst. (har kun hatt 1 ONS, grøss og gru som jeg angrer på det ene der). Om du vil kalle meg for selektiv og seriøs får være opp til deg, men jeg har hatt samme mannen siden begynnelsen av 20 årene, og er godt over 40 nå. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 For mange år siden, da "sosiale medier" begrenset seg til mIRC og ICQ, men jeg trodde jeg var reflektert og moden og hadde litt peiling på hvordan menn og kvinner tenker (men egentlig fremdeles var helt blåøyd), da tenkte jeg at det er bedre med en dame med 10 korte forhold enn en dame med tre mislykkede ekteskap. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Salvesen. skrev (4 timer siden): Hvor mange forhold og partnere en person har hatt interesserer meg ikke. Det fører bare med seg ondskap som sjalusi. Denne interessen ble jeg kvitt tidlig i ungdommen, heldigvis. Sjalu paa fortiden, maatte jobbe med den, naar jeg var ung. Vemmelig og skummel sjalusi. Endret 29. desember 2024 av Karltorbj Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Martelè skrev (3 timer siden): Gud bedre! Indeed! 😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå