YpsiNine Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg synes det hadde vært greit. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg synes det hadde vært greit. hva er vitsen? kan du ikke bare bruke klokka på pc`en din da? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Trenger ikke... er inn på siden ca 5 ganger om dagen... så det er ikke vits... [for min del] Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg synes det hadde vært greit. Ikke jeg Klokke på en side hører ikke hjemme på annet enn vg.no Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 /me ser virkelig ikke behovet for det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Errrrr.. Jeg tror ikke fyren mener at han vil se hva klokken er til en hver tid, men hvor mye klokka var når nyheten ble skrevet! Finnes ikke negative sider ved det vel, og det er alltid kjekt å se når på døgnet artiklene ble skrevet.. :/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Errrrr.. Jeg tror ikke fyren mener at han vil se hva klokken er til en hver tid, men hvor mye klokka var når nyheten ble skrevet! Finnes ikke negative sider ved det vel, og det er alltid kjekt å se når på døgnet artiklene ble skrevet.. :/ Ahh! Da så Joda, kan jo være greit det, men å prioritere det framfor annet arbeid håper jeg de ikke gjør Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Altså, "prioritere det?" Det er *meget* lite arbeid da Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Errrrr.. Jeg tror ikke fyren mener at han vil se hva klokken er til en hver tid, men hvor mye klokka var når nyheten ble skrevet! Finnes ikke negative sider ved det vel, og det er alltid kjekt å se når på døgnet artiklene ble skrevet.. :/ Ser enda ikke behovet... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg ser heller ikke behovet. HW skriver såpass få artikler at det er ikke noe problem å huske hvilke jeg har lest og ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå