merl1n Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Heisann! Skjønner meg ikke helt på easy studio jeg. Det står bare offline nederst på linje og jeg fatter ikke helt hvordan jeg skal komme meg online. Noen som har link til en guide e.l til dette? Eller som kan forklare meg litt ? Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Heisann! Skjønner meg ikke helt på easy studio jeg. Det står bare offline nederst på linje og jeg fatter ikke helt hvordan jeg skal komme meg online. Noen som har link til en guide e.l til dette? Eller som kan forklare meg litt ? Du må gå inn på: file - preference eller noe sånt og så kan du velge hvordan du kobler mobilen opp mot pc`en (infrarød eller com-port). Da blir den online. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Nå fant jeg ut at jeg måtte aktivere på telefonen også Så da står det i windows at den er online, men ikke i easy studio! Har skjekket "file - setup".. Satt den til IrDA og satt navn og mobilnummer osv.. Men det skjer liksom ingenting og det står fortsatt "offline"! forresten; i hvilken form skal jeg sette opp mobilnummeret? Eller skal jeg ikke skrive det inn i det hele tatt? I såfall; +0047, +47, 0047 eller hva ? Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg tror ikke det er så viktig med å skrive inn nummert, men +47 holder fint. Kansje du har tatt på for høy speed (Den skal stå på 57000 og noe)? Infrarøden deaktiverer seg veldig fort så kansje den var deaktivert når du var ferdig med setupen. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) du skal IKKE skrive ditt mobilnummer der! du må ringe din opperatør og få connect nummeret deres...sånn at du kommer på nett.. er det ikke det du mener? så må du sende en melding til et 1999 nummer for å "sette" opp mobilen som modem.( det er noe du bare gjør en gang) så er man på nett!!! Endret 17. januar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
usman Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hei!!! jg har e700. og kanskje dette er litt offtopic. men hvor er d man kan få tak i easy studio gratis på nettet? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 www.samsungmobile.com let så skal du finne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå