MindMeld Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 Hei mennesker der ute! Det er litt vanskelig for meg å gjere dette, men gjer det likevel da eg ikkje ser en utvei. Min samboer (bonusmamma) forlot meg rett før jul. Sitter igjen med et hus vi flytta til tidligere i år (leier). Med det kommer leie og rekninger som har blitt prioritert. Har heldigvis fått hjelp til julegaver til mine to barn 🙏 Men, ser også at eg vil slite med mat i hus fram til neste lønn i januar. Eg har dessverre ikkje stort nettverk, da eg prøver no å utvide. En prosess i seg sjølv som tar tid. Så, sitter aleine heile jula - og eg kjenner på en ekstra sårhet ved å knapt ha mat til meg sjølv i tillegg. Håper på noken sjeler der ute som har lyst til å hjelpe med det. Spiser simpelt no, men ideelt så hadde det vært fint med normal mat i en vanskelig periode. Mat i julen https://spleis.no/julogmat Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 huh? Du tigger om penger og lenker til en spleis som har dratt inn 38 000 og er avsluttet? Søk om sosial nødhjelp på nav.no - så skal du få svar på 24 timer tror jeg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå