Letterboxd Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Er snart 30 år gammel jomfru. Vil miste jomfrudommen grunnet sosialt press. Det første jeg sier på dating profilen er at jeg er jomfru, ikke interessert i å lyve eller fjerne den infoen. Men de eneste som sender meg meldinger (kvinner og menn) er andre jomfruer som er rundt 18, noen ganger 18-23. Men jeg vet ikke om det er greit å miste jomfrudommen til noen yngre. Er dette greit eller ikke? Hvis dette ikke er greit så tenker jeg det er best å slette profilen og bare fortsette være jomfru. Takk EDIT: Vil helst ha seriøse svar og ikke vitser. Endret 16 timer siden av Letterboxd Lenke til kommentar
Gjest 22815...187 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Fjern at du er jomfru i bioen. Anonymous poster hash: 22815...187 Lenke til kommentar
Letterboxd Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden Gjest 22815...187 skrev (Akkurat nå): Fjern at du er jomfru i bioen. Anonymous poster hash: 22815...187 Nei. Jeg sa spesifikt i posten at jeg ikker er villig til å gjøre det. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Kan ikke annet enn anbefale å se "40 year old virgin" med Steve Carell. Lenke til kommentar
Gjest c29d0...391 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Hvilken datingside bruker du hvor 18-åringer sender meldinger til deg? Spør for en venn. Anonymous poster hash: c29d0...391 Lenke til kommentar
Gjest 22815...187 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Letterboxd skrev (13 minutter siden): Nei. Jeg sa spesifikt i posten at jeg ikker er villig til å gjøre det. Da mistet du den aldri. Det er et stort red flag å være jomfru i en alder av 30. Folk trenger ikke å vite det. Det er ikke alt du trenger å være åpen om. Anonymous poster hash: 22815...187 Lenke til kommentar
Gjest d66b2...c3d Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Seksuell lavalder er 16år. Men om jeg var 30 så ville jeg vel tekt at ca 18 var det yngste jeg var interessert i. Det er vel greit at det går frem om det er menn eller kvinner du søker. Anonymous poster hash: d66b2...c3d Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) Gjest 22815...187 skrev (16 minutter siden): Da mistet du den aldri. Det er et stort red flag å være jomfru i en alder av 30. Folk trenger ikke å vite det. Det er ikke alt du trenger å være åpen om. Anonymous poster hash: 22815...187 Er det? Kunne selv tenkte at partneren min hadde vært ærlig om dette slik at jeg kunne tatt høyde for og lagt til rette for uerfarenhet ved første gang vi hadde endt i senga. Hvorvidt det må stå i profilene må være opp til TS egentlig. Men slik informasjonen burde komme frem. Når det kommer til alder har jeg lært med en formel på rett yngste alder: "Din alder/2+7" Endret 15 timer siden av Hansien 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Jeg ser ikke problemet med de på 18-23 år, spesielt ikke de i den eldre enden. De har altså sett det du skriver og så vist interesse. Nå kan det sikkert være ulike grunner til interessen deres, men det blir et annet spørsmål enn alderen. Så lenge begge er enige, bevisste, og følger loven så ser jeg ikke hva som skulle være feil. 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Letterboxd skrev (57 minutter siden): Er snart 30 år gammel jomfru. Vil miste jomfrudommen grunnet sosialt press. Det første jeg sier på dating profilen er at jeg er jomfru, ikke interessert i å lyve eller fjerne den infoen. Men de eneste som sender meg meldinger (kvinner og menn) er andre jomfruer som er rundt 18, noen ganger 18-23. Men jeg vet ikke om det er greit å miste jomfrudommen til noen yngre. Er dette greit eller ikke? Hvis dette ikke er greit så tenker jeg det er best å slette profilen og bare fortsette være jomfru. Takk EDIT: Vil helst ha seriøse svar og ikke vitser. Det spørs hva du er ute etter. Forhold eller noen som kan 'plukke blomsten din'? Om det bare er det siste er det naturlig å si ja til noen du kanskje hadde utelukket ellers, for eksempel på grunn av aldersforskjell. Bare vær ærlig om det, både mot deg selv og den du eventuelt møter. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Letterboxd skrev (1 time siden): Er snart 30 år gammel jomfru. Vil miste jomfrudommen grunnet sosialt press. Det første jeg sier på dating profilen er at jeg er jomfru, ikke interessert i å lyve eller fjerne den infoen. Men de eneste som sender meg meldinger (kvinner og menn) er andre jomfruer som er rundt 18, noen ganger 18-23. Men jeg vet ikke om det er greit å miste jomfrudommen til noen yngre. Er dette greit eller ikke? Hvis dette ikke er greit så tenker jeg det er best å slette profilen og bare fortsette være jomfru. Takk EDIT: Vil helst ha seriøse svar og ikke vitser. Her var det mye å ta tak i. Først å fremst er det helt feil å "miste jomfrudommen grunnet sosialt press" - og det andre, er dersom du skriver det på en dating-profil. Det er fullstendig unødvendig. I dagens ekstremt seksualiserte samfunn, der det meste dreier seg om sex, sex, seeeex. Så tja, ja - da vil du nok føle et press, og at du er "mislykket" og alt det der. Men dønn seriøst, kors på hjerte og i halsen eller hva faen det heter. Det er bare fjas, og du er på ingen måte noe mer "mislykket" enn andre. Jeg vil faktisk påstå at det er et fortrinn, altså at du har et "ess i armet" - ved at du faktisk er jomfru. IKKE skriv det på en datingprofil, bare det er rødt flagg med en gang. Og ikke fordi du er det, men fordi du fremhever det som noe veldig viktig. Det er godt noe du kan si på date nummer 2 eller 3. (Jeg hadde nok ikke nevnt det på første date, med mindre det kommer naturlig frem). Du skriver også "...bare å fortsette å være jomfru". Altså; Igjen - sex er faktisk ikke så "voldsomt" som man gjerne får inntrykk av via popkulturen vår. Det tar litt tid å bli god og virkelig nyte sex, du må kjenner din partner.... og første gang, er alltid kleint og rart. Og sånn vil det være til å begynne med. Jeg vil også påstå at det er langt bedre for deg å finne noen jevnaldrene. Unge mennesker (18-23 som du skriver) er ofte veldig usikre på egen kropp, og det føles fort kleint i den settingen. Jeg hadde heller gått i motsatt retning, aldersmessig.... Da er man tryggere på seg selv, vet hva man gjør, kropp er kropp - og man vet at folk er like forskjellige som soppene du finner i skogen. Og det å ha en trygg person som "leder vei", er mye bedre - for da vil du slappe mer av...! Jeg tror heller du skal forsøke å fjerne skammen du har ved å være jomfru. Gi da litt faen i det. Det betyr så lite, og det er faktisk du noe du kan skryte av - fremfor noe annet, og noe mange vil finne sjarmerende og uskyldig. Og det er et fortrinn. 1 3 Lenke til kommentar
Gjest 6347e...f6c Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Reis til østen, løser seg på dagen. Og nei du trenger ikke betale... Bli en stund så får du trening også. Anonymous poster hash: 6347e...f6c Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden En god reklame fenger oppmerksomheten med overøsing med positive sider. Først når man har kommet lengre og fått litt mer bånd sniker man inn det med "liten skrift", i små doser. Lenke til kommentar
Gjest be979...e22 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden 1 hour ago, Guest 22815...187 said: Det er et stort red flag å være jomfru i en alder av 30. Dette er overhode ikke noe rødt flagg. Det er derimot et stort rødt flagg å skrive det i datingprofilen. Anonymous poster hash: be979...e22 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Å skrive det i bio setter bare et høyt press på potensielle matcher, samt fremstiller det som at du kun er opptatt av å tilfredsstille din egen selvrealisering, ikke å innlede noe som gagner dere begge. Jeg forstår at det er sårt for deg og du ønsker å være ærlig, men ærlighet funker ikke i alle sosiale situasjoner. Det er mange der ute i 30-åra som ikke har vært i stand til å innlede noe romantisk forhold eller "mistet jomfrudommen". Mine beste tips er å slappe av, senke standarden din og være litt frempå. Vil hen møte deg igjen så er det mest sannsynligvis greit med litt fysisk kontakt også. 3 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Gjest 6347e...f6c skrev (29 minutter siden): Reis til østen, løser seg på dagen. Og nei du trenger ikke betale... Bli en stund så får du trening også. Anonymous poster hash: 6347e...f6c Trenger bare å reise ut av skandinavia. Dersom man er "rar/klein/eksentrisk" vil ikke folk fra en annen kultur se dette, slik vi gjør med norske øyne. Så aksepten for å være litt merkelig sosialt sett, er noe alle som er utenfor vår egen kultur vil bare anse som "åja, det er sånn nordmenn er.." Jeg har selv utnyttet dette "smutthullet" - fungerer som bare det, også her i Europa. (Bortsett fra i Spania, og et par andre land...). Reis til Portugal og finn deg noen fra Brasil... oi oi oi. ^^ hehehe. 3 Lenke til kommentar
Gjest 6347e...f6c Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Milhouse85 skrev (53 minutter siden): Trenger bare å reise ut av skandinavia. Dersom man er "rar/klein/eksentrisk" vil ikke folk fra en annen kultur se dette, slik vi gjør med norske øyne. Så aksepten for å være litt merkelig sosialt sett, er noe alle som er utenfor vår egen kultur vil bare anse som "åja, det er sånn nordmenn er.." Jeg har selv utnyttet dette "smutthullet" - fungerer som bare det, også her i Europa. (Bortsett fra i Spania, og et par andre land...). Reis til Portugal og finn deg noen fra Brasil... oi oi oi. ^^ hehehe. 100% enig, men min erfaring er at østen er det enkleste. Anonymous poster hash: 6347e...f6c Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Off topic forsvant Tilbakemelding tas på PM 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Letterboxd skrev (2 timer siden): Er snart 30 år gammel jomfru. Vil miste jomfrudommen grunnet sosialt press. Det første jeg sier på dating profilen er at jeg er jomfru, ikke interessert i å lyve eller fjerne den infoen. Men de eneste som sender meg meldinger (kvinner og menn) er andre jomfruer som er rundt 18, noen ganger 18-23. Men jeg vet ikke om det er greit å miste jomfrudommen til noen yngre. Er dette greit eller ikke? Hvis dette ikke er greit så tenker jeg det er best å slette profilen og bare fortsette være jomfru. Takk EDIT: Vil helst ha seriøse svar og ikke vitser. 18 er "voksen", så du kan i utgangspunktet kjøre på. Det høres jo ikke ut som du er ute etter å utnytte noen, så det er bra. Hvis du ikke har så mye erfaring så kan det jo være at noen so er litt yngre er litt mer på bølgelengde med deg også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå