Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva er en vakker kvinne?

Gjest 4a7a1...c40

Anbefalte innlegg

Gjest 4a7a1...c40

Hører stadig menn si at de vil ha en pen dame, vakker dame, søt dame osv. Men hvordan vet man at man er det? Mine ekser sa ofte til meg at jeg er pen, har trollbindende smil, er sexy osv. Objektivt sett er jeg mindre pen og er absolutt ikke vakker i det hele tatt. De fleste menn ville aldri i verden valgt meg basert på utseendet mitt (noe jeg er ok med). Men, la oss si at jeg vil prøve å finne kjærligheten igjen. Hvordan kan jeg da være vakker? 

Anonymous poster hash: 4a7a1...c40

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 4a7a1...c40 skrev (6 minutter siden):

Hører stadig menn si at de vil ha en pen dame, vakker dame, søt dame osv. Men hvordan vet man at man er det? Mine ekser sa ofte til meg at jeg er pen, har trollbindende smil, er sexy osv. Objektivt sett er jeg mindre pen og er absolutt ikke vakker i det hele tatt. De fleste menn ville aldri i verden valgt meg basert på utseendet mitt (noe jeg er ok med). Men, la oss si at jeg vil prøve å finne kjærligheten igjen. Hvordan kan jeg da være vakker? 

Vaere deg selv.

Pluss god og snill.

Det er jo typisk dere, aa ikke vaere fornoeyd med utseende.

Du trenger ikke se ut som midtsidepikene, for aa vaere vakker, ihvertfall.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 4a7a1...c40 skrev (16 minutter siden):

Mørk eller lys, høy eller lav, alt kan være vakkert fordi «vakkerheten» kommer innenfra dvs fra din personlighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 12273...80a

Vakker er subjektivt. Men å se sunn ut tror jeg må være på plass. Det med personlighet er i utgangspunktet ikke en del av å være vakker, med mindre man tenker helhetlig og ikke kun utseendemessig.

Anonymous poster hash: 12273...80a

Lenke til kommentar
Gjest 4a7a1...c40
Martelè skrev (31 minutter siden):

Slank, symmetrisk ansikt, lys eller lettere brun hud, kort til mellomlangt hår, alder 25-35

Men hva gjør man når kvinnen er over 35 da? Slår opp eller finner en elsker? 

Lenke til kommentar
Gjest 4a7a1...c40 skrev (2 timer siden):

Hvordan kan jeg da være vakker? 

Smil mye, ha et fast blikk og en rank holdning. Vær orientert, selvstendig og selvforsørgende. Hold deg noenlunde frisk og sunn og for all del ikke begynn med kroppsmodifikasjoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er så heldig at jeg holder på å bli bedre kjent med ei jente.

Hun syns selv at hun er "stygg" (noe jeg også syns om meg selv, så vi er vel like der...).

Jeg syns hun er fantastisk, når hun smiler er det som hele fjeset smiler og utstråler en uimotståelig glød. Hun bruker ikke noe som helst av sminke, så hun er helt naturlig, noe som i mine øyne gjør henne enda mer attraktiv. 🥰

Vi har foreløpig god kjemi og praten går lett.

Så hva som er vakkert er så veldig individuelt, for egen del er naturlig utseende milevis foran botox lepper og sminke.

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det er for mye fokus på utseende. De fleste ser helt greit ut fra de. Jeg tror i for en stor del så handler det om at en skal se normal og frisk ut. Også er det nok slik at normal glatt hud er bedre enn sår/rynker/kviser/arr osv. Ellers kan en gjøre mye selv også ved å ta vare på kroppen noen lude bra, og stelle seg, ha grei frisyre, normalt fine klær osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...