Gå til innhold

Fri fly= hvitvasking

Anbefalte innlegg

5 minutes ago, Vokteren said:

Litt må da EUvennene klare å finne ut av selv og ikke bare stikke hodet fornektende i sanden……

Hvordan skal EU-vennene finne ut av hva du synes om det globale internettet og at PC'er og smattelefoner er produkter som krever innsats fra firma i svært mange land for å få lagd selv?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, Vokteren said:

Men det var globalisering som var temaet i åpningsinnlegget….

Prøver på nytt:

Hva synes du forresten om det der forferdelige globale internettet? Og hva med den globalististke dingsen du har skrevet dette innlegget med, det være seg PC, smarttelefon eller noe annet? Er du klar over hvor mange land som er involvert for å få produsert den dingsen?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Smule8o skrev (23 minutter siden):

Prøver på nytt:

Hva synes du forresten om det der forferdelige globale internettet? Og hva med den globalististke dingsen du har skrevet dette innlegget med, det være seg PC, smarttelefon eller noe annet? Er du klar over hvor mange land som er involvert for å få produsert den dingsen?

Ser at du desperat fortsatt forsøker å vri deg unna temaet. Hvorfor ikke komme med noen innrømmelser og foreslå noen løsninger i stedet ?

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Vokteren said:

Ser at du desperat fortsatt forsøker å vri deg unna temaet. Hvorfor ikke komme med noen innrømmelser og foreslå noen løsninger i stedet ?

Mitt poeng var at det vil være svært vanskelig å få til globale prosjekter som internett og produkter som smarttelefoner og PC'er uten det du omtalte som "Globalistenes dans rundt gullkalven (les fri flyt av penger, ressurser og tjenester)".

Så en eventuell løsning vil være å gå tilbake til et samfunn før vi fikk slikt. Ikke noe jeg ønsker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (2 timer siden):

Herregud da.. kan du ikke bare google det?

Google hva? Står det på Google hva El Salvador har med globalt internett å gjøre? Har El Salvador stengt ned internett så de bare kan kommunisere internt i landet?

Hva er det dere prøver å si egentlig?

Jeg skjønner forresten heller ikke hva globalisme har med det som skjedde i El Salvador å gjøre. Det som skjedde der var jo at fyren slo ned på gjenger på en måte som fikk folk rundt i verden til å gispe, men som åpenbart var veldig effektivt. Jeg har jeg og med sagt at jeg kanskje støtter metodene hans. Men jeg skjønner ikke hva det har med "globalisme" å gjøre, og jeg kan ikke se at det har noe med spørsmålet om internett å gjøre heller.

Endret av Markiii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...