Smule8o Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 5 minutes ago, Vokteren said: Litt må da EUvennene klare å finne ut av selv og ikke bare stikke hodet fornektende i sanden…… Hvordan skal EU-vennene finne ut av hva du synes om det globale internettet og at PC'er og smattelefoner er produkter som krever innsats fra firma i svært mange land for å få lagd selv? 3 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Smule8o skrev (5 minutter siden): Hvordan skal EU-vennene finne ut av hva du synes om det globale internettet og at PC'er og smattelefoner er produkter som krever innsats fra firma i svært mange land for å få lagd selv? Hva med å høre litt på noen som måtte lære på den harde måten ? https://idag.no/transformerte-landet-fra-farligst-til-tryggest/19.44960 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 2 minutes ago, Vokteren said: Hva med å høre litt på noen som måtte lære på den harde måten ? https://idag.no/transformerte-landet-fra-farligst-til-tryggest/19.44960 Hva har El Salvadors kamp mot kriminalitet med hva du synes om internett og PC'er å gjøre? 2 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Smule8o skrev (1 minutt siden): Hva har El Salvadors kamp mot kriminalitet med hva du synes om internett og PC'er å gjøre? Har du lest kilden min med skylappene på ? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) 3 hours ago, Smule8o said: Hva har El Salvadors kamp mot kriminalitet med hva du synes om internett og PC'er å gjøre? Herregud da.. kan du ikke bare google det? </ironi> Endret 2 timer siden av WiiBoy 1 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 1 minute ago, Vokteren said: Har du lest kilden min med skylappene på ? Det står INGENTING om hverken Vokteren, internett eller PC'er i den artikkelen. 1 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Smule8o skrev (Akkurat nå): Det står INGENTING om hverken Vokteren, internett eller PC'er i den artikkelen. Men det står endel om globalisering…… Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 2 minutes ago, Vokteren said: Men det står endel om globalisering…… Men det var ikke det jeg spurte om 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Smule8o skrev (1 minutt siden): Men det var ikke det jeg spurte om Men det var globalisering som var temaet i åpningsinnlegget…. Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Just now, Vokteren said: Men det var globalisering som var temaet i åpningsinnlegget…. Prøver på nytt: Hva synes du forresten om det der forferdelige globale internettet? Og hva med den globalististke dingsen du har skrevet dette innlegget med, det være seg PC, smarttelefon eller noe annet? Er du klar over hvor mange land som er involvert for å få produsert den dingsen? 1 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Smule8o skrev (23 minutter siden): Prøver på nytt: Hva synes du forresten om det der forferdelige globale internettet? Og hva med den globalististke dingsen du har skrevet dette innlegget med, det være seg PC, smarttelefon eller noe annet? Er du klar over hvor mange land som er involvert for å få produsert den dingsen? Ser at du desperat fortsatt forsøker å vri deg unna temaet. Hvorfor ikke komme med noen innrømmelser og foreslå noen løsninger i stedet ? Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 10 minutes ago, Vokteren said: Ser at du desperat fortsatt forsøker å vri deg unna temaet. Hvorfor ikke komme med noen innrømmelser og foreslå noen løsninger i stedet ? Mitt poeng var at det vil være svært vanskelig å få til globale prosjekter som internett og produkter som smarttelefoner og PC'er uten det du omtalte som "Globalistenes dans rundt gullkalven (les fri flyt av penger, ressurser og tjenester)". Så en eventuell løsning vil være å gå tilbake til et samfunn før vi fikk slikt. Ikke noe jeg ønsker. 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) WiiBoy skrev (2 timer siden): Herregud da.. kan du ikke bare google det? Google hva? Står det på Google hva El Salvador har med globalt internett å gjøre? Har El Salvador stengt ned internett så de bare kan kommunisere internt i landet? Hva er det dere prøver å si egentlig? Jeg skjønner forresten heller ikke hva globalisme har med det som skjedde i El Salvador å gjøre. Det som skjedde der var jo at fyren slo ned på gjenger på en måte som fikk folk rundt i verden til å gispe, men som åpenbart var veldig effektivt. Jeg har jeg og med sagt at jeg kanskje støtter metodene hans. Men jeg skjønner ikke hva det har med "globalisme" å gjøre, og jeg kan ikke se at det har noe med spørsmålet om internett å gjøre heller. Endret 2 timer siden av Markiii 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Markiii skrev (1 time siden): Google hva? Står det på Google hva El Salvador har med globalt internett å gjøre? Har El Salvador stengt ned internett så de bare kan kommunisere internt i landet? Hva er det dere prøver å si egentlig? Jeg sier at når du setter likhetstegn mellom internett spesifikt og globalisme, så forsøker du egentlig å avspore debatten. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Vokteren skrev (14 minutter siden): Jeg sier at når du setter likhetstegn mellom internett spesifikt og globalisme, så forsøker du egentlig å avspore debatten. Den ahr aldri vært på noe spor. Det har vært noen helt banale påstander, med manglende definisjoner på begreper, manglende sammenheng med sakene som presenteres og flere linker uten relevans til det flesteparten spør om. I tillegg så ber du meningsmotstandere om "å google selv" noe som er retorisk falitt. 2 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 18 minutes ago, Vokteren said: Jeg sier at når du setter likhetstegn mellom internett spesifikt og globalisme, så forsøker du egentlig å avspore debatten. Altså, internet, kanskje det med globaliserende prosjektet noen gang, har ikke noe med globalisme å gjøre? Men at et spesifikt land har benyttet ekstreme midler for å bekjempe ekstrem kriminalitet er relevant? Og venter enda på en forklaring på hvordan du har tenkt å få en PC eller en smarttelefon produsert uten forholdsvis fri flyt av varer og kapital Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå