peterjohn Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Hvilken lønn en sivilingeniør bør ha med ti års ingeniørerfaring i statlig sektor er et spørsmål. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Nito sier ca 750 000. Høres lite ut for meg, men har ingen statlig erfaring. Lenke til kommentar
nor.jorgen Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Det er en kalkulator for det fra Tekna, som jo er fagforeningen for sivilingeniører. I kalkulatoren, velg "stat" som hvor du jobber og 10-14 år som "antall år siden eksamen. Oppgi en en eller annen lønn og du får opp hvordan du ligger an: Gjennomsnittslønnen er 763 245 kr. I det private ville gjennomsnittet være 1 004 774 kr. https://www.tekna.no/lonn-og-arbeidsvilkar/lonnsstatistikk/lonnskalkulator/ Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Salvesen. skrev (11 minutter siden): Nito sier ca 750 000. Høres lite ut for meg, men har ingen statlig erfaring. 750 000 med 10 års erfaring i statlig sektor? Hva i alle dager? Hjelpes Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden flamethower1234 skrev (2 minutter siden): 750 000 med 10 års erfaring i statlig sektor? Hva i alle dager? Hjelpes Ja var ikke klar over at det var så galt. Utrolig at de får fatt på folk. Kunne aldri forestilt meg at det var 6 sifferet. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Salvesen. skrev (1 minutt siden): Ja var ikke klar over at det var så galt. Utrolig at de får fatt på folk. Kunne aldri forestilt meg at det var 6 sifferet. Her må ts forhandle kraftig. Jeez😂 Lenke til kommentar
Svante1 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Salvesen. skrev (4 timer siden): Ja var ikke klar over at det var så galt. Utrolig at de får fatt på folk. Kunne aldri forestilt meg at det var 6 sifferet. I følge TEKNAs statistikk så er det sekssifret for ti års erfaring i privat sektor og. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Svante1 skrev (5 minutter siden): I følge TEKNAs statistikk så er det sekssifret for ti års erfaring i privat sektor og. Samme hos nito ser jeg, er tydligvis ikke helt oppdatert 😅 har de siste årene ledet ingeniører i USA, de har ett helt annet lønnsnivå 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå