Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Få barn - ja/nei?

Gjest 1e85c...893

Anbefalte innlegg

Gjest 9ae1d...e91
Gjest 2b9e2...51f skrev (15 timer siden):

Driter i hva folk mener og tror:) Vi liker livsstilen, så enkelt er det med det. Vi har andre hobbyer også.. Mitt liv, mine valg:) 

Anonymous poster hash: 2b9e2...51f

As you should! Vet ikke hvor langt i 30 årene dere er men dere har sikkert noen år til på dere. Hilsen fly ingeniør. 

Anonymous poster hash: 9ae1d...e91

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 12/27/2024 at 6:20 PM, trn100 said:

Hehe 🙂 Jeg har fått med meg det jeg trenger for min del, men du synes ikke utviklingen er litt på ville veier da? 😉

Du har jo ikke skjønt noe som helst. Det tallet du viste til, er en konsekvens av at prøverørsbehandling har gått fra å sette inn to egg på første forsøk til å sette inn ett egg på første forsøk. Det er omtrent så langt unna de ville veiene du antyder som det er mulig å komme.

Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (26 minutter siden):

Ja. Viktig å få barn. Det blir ensomt når vi blir gamle ellers. Og så liker jeg ikke tanken på hva konsekvensene blir hvis vi ikke får barn, de fyller på med innvandring fra muslimske land og det tror jeg ikke går bra.

Joda. Det er et stort problem vi allerede har hatt ganske lenge. Fullstendig krise.

Endret av flamethower1234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (19 minutter siden):

Ja. Viktig å få barn. Det blir ensomt når vi blir gamle ellers. Og så liker jeg ikke tanken på hva konsekvensene blir hvis vi ikke får barn, de fyller på med innvandring fra muslimske land og det tror jeg ikke går bra.

Forsiktig.. du må sette inn en 🙃 eller 😉, ellers kan forumet tro du mener alvor.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Paxville skrev (5 minutter siden):

Å det er helt greit, det. Det får være opp til hver enkelt.

Selv hadde jeg samme holdning, nå har jeg ei datter på snart 5, og et liv uten unge nå hadde nesten vært utenkelig.

Det er mange faktorer til at jeg ikke ønsker barn, Måten jeg lever på passer ikke til å ha barn, ikke har jeg noen å få barn med og ikke kommer jeg til å få det i fremtiden heller. Det er et valg jeg har tatt.

Lenke til kommentar
Gjest 2b9e2...51f
Taylor skrev (11 minutter siden):

Det er mange faktorer til at jeg ikke ønsker barn, Måten jeg lever på passer ikke til å ha barn, ikke har jeg noen å få barn med og ikke kommer jeg til å få det i fremtiden heller. Det er et valg jeg har tatt.

Du bor i telt og situasjonen din er litt vanskelig. Full forståelse.

Lenke til kommentar
Paxville skrev (4 minutter siden):

Åh, Ja da blir det vanskelig med unge såklart.

Det hadde nok vært mulig, men det å forflytte seg hver andre dag og ikke vite hvor man skal sove neste natt kan nok bli litt mye stress for barn, det ville rett og slett blitt et vanskeligere liv, som allerede er vanskelig fra før :)

Lenke til kommentar
Taylor skrev (Akkurat nå):

Det hadde nok vært mulig, men det å forflytte seg hver andre dag og ikke vite hvor man skal sove neste natt kan nok bli litt mye stress for barn, det ville rett og slett blitt et vanskeligere liv, som allerede er vanskelig fra før :)

Du hadde nok fått problemer med barnevernet på sekundet. Ser absolutt ikke hvordan det hadde gått, spesielt på vinterern. Glem vinterern. Du hadde fått problemer uansett.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (21 minutter siden):

Han mener alvor. Det gjør jeg også. Trengs ikke noen dumme emojier 

Jeg hadde mine problemer med pakistanske gjenger i oppveksten. Ingen av de var noe integrerte med nordmenn i det hele tatt og de pratet elendig norsk selv på ungdomsskole/videregående nivå. Og nå har jaggu en slektning av meg nesten tatt livet sitt pga mobbing av muslimsk gjeng som fikk støtte av foreldre.

Så jeg er ferdig med å være politisk korrekt om dette temaet nå. Innvandring fra midtøsten og muslimske land i Afrika som Somalia spesielt må stanses fullstendig og det partiet som er nærmest den politikken får min stemme inntil videre. Fasiten er at denne innvandringen har skapt enorme problemer over hele Europa og det er på tide at man tar tilbake landene våre.

Viktig at nordmenn begynner å få barn igjen, slik at politikerne ikke lenger får påskudd heller for den type innvandring.

Endret av DukeNukem3d
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde mine problemer med pakistanske gjenger i oppveksten. Ingen av de var noe integrerte med nordmenn i det hele tatt og de pratet elendig norsk selv på ungdomsskole/videregående nivå. Og nå har jaggu en slektning av meg nesten tatt livet sitt pga mobbing av muslimsk gjeng som fikk støtte av foreldre.

Så jeg er ferdig med å være politisk korrekt om dette temaet nå. Innvandring fra midtøsten og muslimske land i Afrika som Somalia spesielt må stanses fullstendig og det partiet som er nærmest den politikken får min stemme inntil videre. Fasiten er at denne innvandringen har skapt enorme problemer over hele Europa og det er på tide at man tar tilbake landene våre.

Må få bukt med de vi allerede har tatt inn før vi tar inn flere. 

Endret av flamethower1234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (2 minutter siden):

Du hadde nok fått problemer med barnevernet på sekundet. Ser absolutt ikke hvordan det hadde gått, spesielt på vinterern. Glem vinterern. Du hadde fått problemer uansett.  

Det er ikke ulovlig å bo i skogen med barn, men det hadde måtte tilrettelegges. og for min del er jeg glad jeg slipper den delen ja

Lenke til kommentar
Taylor skrev (3 minutter siden):

Det er ikke ulovlig å bo i skogen med barn, men det hadde måtte tilrettelegges. og for min del er jeg glad jeg slipper den delen ja

Jeg kan garantere deg at du hadde fått problemer uavhengig hvor godt "tilrettelagt" teltet hadde vært for barnet. Dette er ikke Somalia. Også tviler jeg din fremtidige kone (om du ikke har) hadde akseptert at barnet bor i et telt.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 2b9e2...51f
Taylor skrev (9 minutter siden):

Ikke vurder tanken en gang.. La meg sove godt i natt.

Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (3 minutter siden):

Jeg kan garantere deg at du hadde fått problemer uavhengig hvor godt "tilrettelagt" teltet hadde vært for barnet. Dette er ikke Somalia. Også tviler jeg din fremtidige kone (om du ikke har) hadde akseptert at barnet bor i et telt.  

Først og fremst er jeg alene, og kommer ikke til å søke en kjæreste eller kone. 

Slik jeg har måtte leve var ikke selvvalgt i starten, men har kommet til at dette livet passer meg bedre en familie og et stressende samfunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...