Taylor Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Gjest 2b9e2...51f skrev (1 minutt siden): Ikke vurder tanken en gang.. La meg sove godt i natt. Anonymous poster hash: 2b9e2...51f Jeg har ikke tenkt å ha barn, så bare slapp av. Høres jo ut som du mener jeg er gal som lever det livet jeg gjør... Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 DukeNukem3d skrev (23 timer siden): Ja. Viktig å få barn. Det blir ensomt når vi blir gamle ellers. Og så liker jeg ikke tanken på hva konsekvensene blir hvis vi ikke får barn, de fyller på med innvandring fra muslimske land og det tror jeg ikke går bra. Nå skal jeg slippe en svær bombe; mennesker med barn blir også ensomme. Barn er ingen garanti for en lykkelig alderdom, snarere tvert imot, du blir bare sittende på gamlehjemmet og savne de fordi de ikke har tid til å besøke deg. Men er usikker på om du kanskje er sarkastisk? Det der er dog noe jeg har hørt mange si. 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Stripete skrev (2 timer siden): du blir bare sittende på gamlehjemmet og savne de fordi de ikke har tid til å besøke deg. Kan jo hende at man får til et bedre forhold til de enn det også da. Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Stripete skrev (2 timer siden): Nå skal jeg slippe en svær bombe; mennesker med barn blir også ensomme. Barn er ingen garanti for en lykkelig alderdom, snarere tvert imot, du blir bare sittende på gamlehjemmet og savne de fordi de ikke har tid til å besøke deg. Men er usikker på om du kanskje er sarkastisk? Det der er dog noe jeg har hørt mange si. Men generelt har du et poeng Lenke til kommentar
leticia Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 DukeNukem3d skrev (1 minutt siden): Kan jo hende at man får til et bedre forhold til de enn det også da. Så kan det også hende at man bor ganske langt fra hverandre, slik at det blir vanskelig å besøke på gamlehjemmet så ofte , selv om man egentlig har et godt forhold Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 leticia skrev (Akkurat nå): Så kan det også hende at man bor ganske langt fra hverandre, slik at det blir vanskelig å besøke på gamlehjemmet så ofte , selv om man egentlig har et godt forhold Yep.. Lenke til kommentar
Gjest 2b9e2...51f Skrevet onsdag kl 13:45 Del Skrevet onsdag kl 13:45 Taylor skrev (På 30.12.2024 den 0.04): Jeg har ikke tenkt å ha barn, så bare slapp av. Høres jo ut som du mener jeg er gal som lever det livet jeg gjør... Gal er du ikke men slutt å søk bekreftelse fra random folk. Anonymous poster hash: 2b9e2...51f Lenke til kommentar
Taylor Skrevet onsdag kl 14:33 Del Skrevet onsdag kl 14:33 Gjest 2b9e2...51f skrev (46 minutter siden): Gal er du ikke men slutt å søk bekreftelse fra random folk. Anonymous poster hash: 2b9e2...51f Sikker på at det er det det jeg prøver på da? Må da være love å ikke ville ha barn Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 14:44 Del Skrevet onsdag kl 14:44 (endret) Taylor skrev (På 30.12.2024 den 0.04): Jeg har ikke tenkt å ha barn, så bare slapp av. Høres jo ut som du mener jeg er gal som lever det livet jeg gjør... Nå kjenner ikke jeg deg, men tenker at folk vil reagere angående dette siden du hovedsakelig bor i et telt. (om du skulle fått barn) Men du skal jo ikke ha barn, så trenger ikke å bry deg om dem som kommenterer angående det. Endret onsdag kl 14:45 av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet onsdag kl 15:01 Del Skrevet onsdag kl 15:01 Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Nå kjenner ikke jeg deg, men tenker at folk vil reagere angående dette siden du hovedsakelig bor i et telt. (om du skulle fått barn) Men du skal jo ikke ha barn, så trenger ikke å bry deg om dem som kommenterer angående det. Sant, men som du har sett i andre tråer der det kommer frem at jeg bo i et telt, jeg blir dømt og sett ned på. Er helt sikker på at barn som lever et alternativt liv, på grunn av sine foreldre ikke har det noe værre en andre barn Lenke til kommentar
Gjest 2b9e2...51f Skrevet onsdag kl 15:08 Del Skrevet onsdag kl 15:08 Taylor skrev (5 minutter siden): Sant, men som du har sett i andre tråer der det kommer frem at jeg bo i et telt, jeg blir dømt og sett ned på. Er helt sikker på at barn som lever et alternativt liv, på grunn av sine foreldre ikke har det noe værre en andre barn Ikke bry deg om folk dømmer deg og ser ned på deg da.. Slutt og syt på forumet av ukjente folk. Ronaldo og Elon Musk blir også dømt.. Anonymous poster hash: 2b9e2...51f Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 15:16 Del Skrevet onsdag kl 15:16 (endret) Taylor skrev (32 minutter siden): Sant, men som du har sett i andre tråer der det kommer frem at jeg bo i et telt, jeg blir dømt og sett ned på Men hvorfor bry seg om det? Ditt liv ditt valg, akkurat som valget om å få barn eller ikke Folk dømmer alt på nettet og har ofte en mer nedlatende tone her enn ellers pga. anonymitet. Det opplever vi alle. Taylor skrev (32 minutter siden): Er helt sikker på at barn som lever et alternativt liv, på grunn av sine foreldre ikke har det noe værre en andre barn Det viktigste er at barna er trygge og får den omsorgen de trenger. Å bo i telt og ha barn i Norge kan være utfordrende av flere grunner, spesielt når det gjelder barns behov og sikkerhet. Eksempler som vær og klima, hygiene, sikkerhet osv. (Men dette vet du nok garantert.) Endret onsdag kl 15:33 av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet onsdag kl 15:19 Del Skrevet onsdag kl 15:19 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men hvorfor bry seg om det? Ditt liv ditt valg, akkurat som valget om å få barn eller ikke Folk dømmer for hver minste ting på nettet og har ofte en mer nedlatende tone her enn ellers pga. anonymitet. Det opplever vi alle. Det viktigste er at barna er trygge og får den omsorgen de trenger. Å bo i telt og ha barn i Norge kan være utfordrende av flere grunner, spesielt når det gjelder barns behov og sikkerhet. Eksempler som vær og klima, hygiene, sikkerhet osv. (Men dette vet du nok garantert.) Det er ingen barn i Norge som bor i telt med foreldrene sine. Barnevernet blir koblet på med gang. Kan vi please slutte og snakke om den problemstillingen? Skal ikke vurderes en gang 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet onsdag kl 15:19 Del Skrevet onsdag kl 15:19 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men hvorfor bry seg om det? Ditt liv ditt valg, akkurat som valget om å få barn eller ikke Folk dømmer for hver minste ting på nettet og har ofte en mer nedlatende tone her enn ellers pga. anonymitet. Det opplever vi alle. Det viktigste er at barna er trygge og får den omsorgen de trenger. Å bo i telt og ha barn i Norge kan være utfordrende av flere grunner, spesielt når det gjelder barns behov og sikkerhet. Eksempler som vær og klima, hygiene, sikkerhet osv. (Men dette vet du nok garantert.) Tror egentlig jeg er ute etter å si til andre at det er ingen vits i å dømme andre for dems liv eller valg i livet, det som er viktig er å leve sitt egent liv som man vil Lenke til kommentar
Taylor Skrevet onsdag kl 15:20 Del Skrevet onsdag kl 15:20 flamethower1234 skrev (Akkurat nå): Det er ingen barn i Norge som bor i telt med foreldrene sine. Barnevernet blir koblet på med gang. Kan vi please slutte og snakke om den problemstillingen? Skal ikke vurderes en gang Å dette har du oversikt over? Lenke til kommentar
Taylor Skrevet onsdag kl 15:20 Del Skrevet onsdag kl 15:20 Gjest 2b9e2...51f skrev (12 minutter siden): Ikke bry deg om folk dømmer deg og ser ned på deg da.. Slutt og syt på forumet av ukjente folk. Ronaldo og Elon Musk blir også dømt.. Anonymous poster hash: 2b9e2...51f Så slutt å bry deg da Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet onsdag kl 15:23 Del Skrevet onsdag kl 15:23 Taylor skrev (1 minutt siden): Å dette har du oversikt over? Ingen oversikt. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 15:24 Del Skrevet onsdag kl 15:24 (endret) flamethower1234 skrev (17 minutter siden): Det er ingen barn i Norge som bor i telt med foreldrene sine. Barnevernet blir koblet på med gang. Kan vi please slutte og snakke om den problemstillingen? Skal ikke vurderes en gang Det er derfor jeg tar opp hvorfor det er så problematisk. Barns sikkerhet og trygghet skal prioriteres. Står jo i den siste delen. Taylor skrev (17 minutter siden): Tror egentlig jeg er ute etter å si til andre at det er ingen vits i å dømme andre for dems liv eller valg i livet, det som er viktig er å leve sitt egent liv som man vil Men som sagt så er det annerledes når man får barn. Barns sikkerhet og trygghet skal prioriteres. Men vi trenger ikke å gå mer innpå det siden du ikke skal få barn. Endret onsdag kl 15:37 av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Gjest 2b9e2...51f Skrevet onsdag kl 15:26 Del Skrevet onsdag kl 15:26 Taylor skrev (5 minutter siden): Så slutt å bry deg da Slutt og søk bekreftelse på folk bare fordi du er usikker på deg selv heter det.. Anonymous poster hash: 2b9e2...51f Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet onsdag kl 15:33 Del Skrevet onsdag kl 15:33 Hvor er traadstyrer? Det ble vist bare det aapningsinnlegget. Full skivebom, paa raadgivingen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå