Bing123 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 9 hours ago, freedomseeker said: Å overnatte en uke klarer alle, men å bo i et telt permanent i alt slags vær så blir det straks mer utfordrende. Man vil få problemer med å holde seg tørr og varm blant annet. For ikke å nevne det hygieniske aspektet. Det er farlig å bare sitte inne i en leilighet med dårlig luft også og bli psykisk syke også. Skulle ikke overraske meg om Taylor her går netto i pluss helsemessig i forhold til en god del sofagriser. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Jeg ble selv permittert fra jobben for rundt 10 år siden, og slet med å få ny jobb, og pengene strakk ikke til å betale husleie, var selv på nippet til å lande på gata, fordi jeg ikke fikk hjelp av det offentlige til å dekke litt av husleien (som var på 3000 kr måneden). Heldigvis så klarte jeg å få en liten jobb, som gjorde at jeg kunne betale husleien. Opplevelsen min førte til at jeg er litt skeptisk når noen sier det ikke finnes fattigdom i Norge, og det er jo kjent at det finnes flere tusen hjemløse i Norge. Men jeg føler at mange børster det vekk som latskap eller helt selvforsynt. I noen tilfeller er det nok det, men i mange tilfeller er det nok mange andre faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Men får man ikke tildelt bolig om man ikke greier å få det til selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå